Gå til innhold
Hundesonen.no

hvordan forklare vom og hundemat


dorab01

Recommended Posts

Jeg er jo som sagt vom og hundemat bruker. Jeg er faktisk helt frelst på det temaet. Men er jeg bor er det veldig få som bruker det. Senest i går var jeg i dyrebutikken og dama der sa at tja jaja du bruker det foret ja...har du vurdert å gå over til tørrfor!

Og jeg var bare stille og hørte på det og sa ja jeg skall vurdere det... :) Selv om jeg selvfølgelig aldri kommer til å gjøre det. men altså hvordan forklarer man at vom og hundemat er bra? Og hva gjør den så bra?

For slik det er nå for jeg nok aldri overbevist noen at det er et bra for.

Så det største sprøsmålet er: Hvordan overbeviser dere andre "hardnakkede" tørrfor brukere at vom og hundemat er bra? (og da si noe annet en det er bra fordi det rått)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg viser dem mengde avføring, så setter jeg opp et regnestykke til dem - når de ser de må plukke opp mindre og betale mindre for maten, da lar de seg som regel overbevise. Når jeg i tillegg forteller dem at mengde hybelkaniner og hårdotter reduseres, da er de solgt. Hvem liker vel å fly rundt med store møkkaposer, bruke masse penger og støvsuge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det største sprøsmålet er: Hvordan overbeviser dere andre "hardnakkede" tørrfor brukere at vom og hundemat er bra? (og da si noe annet en det er bra fordi det rått)

Motspørsmålet mitt blir da: hvorfor må du på død og liv overbevise dem?

Jeg er veggis, men det kunne ikke falle meg inn å overbevise en hardnakket kjøttspiser om at veggis-kostholdet er bedre enn kjøttkostholdet. Misjonering er noe herk, enten det er religion, mat eller annet.

Hvis noen vil overtale deg til å bruke tørrfor, hva er galt med å si takk, men jeg er så fornøyd med V&H at jeg ikke ser noen grunn til å bytte?

Hvis folk spør hvorfor du bruker V&H, hvorfor ikke si hva som gjør at du er fornøyd? For det er vel bestemte grunner til at du har valgt V&H fremfor andre for, f.ek.s hundens matlyst, pelskvalitet, pris, ernæring etc?

Du trenger ikke overbevise dem om noe som helst. Folk gjør sine egne valg basert på sine egne kriterier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...