Guest Vicky Skrevet 9. August 2006 Rapporter Share Skrevet 9. August 2006 Hei! Hvem skal gå Lydighet og Agility der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 9. August 2006 Rapporter Share Skrevet 9. August 2006 Vi skal gå lydighet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 9. August 2006 Rapporter Share Skrevet 9. August 2006 Skal kanskje gå agility Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 9. August 2006 Rapporter Share Skrevet 9. August 2006 Vi skal gå lydighet... Det blir morro Så skal meg og bikkjedyrene heie på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 9. August 2006 Rapporter Share Skrevet 9. August 2006 Det blir morro Så skal meg og bikkjedyrene heie på dere! å Nei hehe.. jeg som blir sååå nervøs Det er fælt altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 9. August 2006 Rapporter Share Skrevet 9. August 2006 Det går helt sikkert kjempefint skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 9. August 2006 Rapporter Share Skrevet 9. August 2006 Lp klasse 1? Hihi, neida. Skal ikke gå noenting, er ikke sikker på om jeg kommer meg nedover engang, men håper på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 9. August 2006 Rapporter Share Skrevet 9. August 2006 Det blir morro Så skal meg og bikkjedyrene heie på dere! det skal vi å! og heie på Cathrine og Mira da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 9. August 2006 Rapporter Share Skrevet 9. August 2006 det skal vi å! og heie på Cathrine og Mira da! ok hva skal de gå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 9. August 2006 Rapporter Share Skrevet 9. August 2006 har veldi lyst men har ikke noe overnating og alt er jo opptatt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 10. August 2006 Rapporter Share Skrevet 10. August 2006 jepp, lydighet klasse 3. Starter du, Astrid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_christine Skrevet 10. August 2006 Rapporter Share Skrevet 10. August 2006 Jeg skal dit. Tror jeg ikke skal starte, men hvis Asterix klarer å konsentrere seg til i november, kanskje vi prøver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 10. August 2006 Rapporter Share Skrevet 10. August 2006 jepp, lydighet klasse 3. Starter du, Astrid? Jepp det regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 10. August 2006 Rapporter Share Skrevet 10. August 2006 En tråd om november i august? 3 mnd, jaja.. Bare å begynne. Vi får jo uansett ikke ørten NKK Hamar-tråder allikevel MEN da har vi jo oversikten over hvem som skal. Vet at spørsmålet var om hvem som skal starte, allikevel: Jeg kommer og glor Har med dyret, lørdag og søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 10. August 2006 Rapporter Share Skrevet 10. August 2006 En tråd om november i august? 3 mnd, jaja.. Bare å begynne. Vi får jo uansett ikke ørten NKK Hamar-tråder allikevel MEN da har vi jo oversikten over hvem som skal. Vet at spørsmålet var om hvem som skal starte, allikevel: Jeg kommer og glor Har med dyret, lørdag og søndag. maken til klaging det skulle være på deg da. er jo greit å spørre nå. De fleste som skal vet jo det nå i og med at man må reservere plass man skal bo nokså tidlig Og det er riktig; Spørsmålet var ikke hvem som skal glo, men hvem som skal konkurere i Agility eller Lydighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 10. August 2006 Rapporter Share Skrevet 10. August 2006 har veldi lyst men har ikke noe overnating og alt er jo opptatt nå Har et hotellrom å "gi bort" om du er interisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 11. August 2006 Rapporter Share Skrevet 11. August 2006 Det hadde vært knallgøy og gå agility der, men jeg kommer hjem fra spania to uker før så da er jeg nok rimelig blakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 11. August 2006 Rapporter Share Skrevet 11. August 2006 Det hadde vært knallgøy og gå agility der, men jeg kommer hjem fra spania to uker før så da er jeg nok rimelig blakk kjipt Hadde vært utrolig morro å sett deg og Pito i aksjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 11. August 2006 Rapporter Share Skrevet 11. August 2006 ok hva skal de gå? de skal gå lydighet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karine Skrevet 11. August 2006 Rapporter Share Skrevet 11. August 2006 Jeg har sted å bo, og har lyst til å gå agility, men syntes ikke det var noe bra underlag der ifjor, så får se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine og Kip Skrevet 11. August 2006 Rapporter Share Skrevet 11. August 2006 jeg skal gå lydighet der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 11. August 2006 Rapporter Share Skrevet 11. August 2006 Og det er riktig; Spørsmålet var ikke hvem som skal glo, men hvem som skal konkurere i Agility eller Lydighet. Huff a meg, vi får opprette en egen tråd for de som skal glo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 11. August 2006 Rapporter Share Skrevet 11. August 2006 Huff a meg, vi får opprette en egen tråd for de som skal glo Ja, glo-klubben.com neida. Men jeg hadde syns det var fint om vi kunne brukt denne tråden til å oppsummere hvem som skal konkurrere i LYDIGHET eller AGILITY. Så kan det sikkert ordnes en tråd om hvem som skal stille eller se på i en annen topic enn treningstopicen Forresten utrolig morro å se at det er så mange på HS som skal gå Lydighet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 12. August 2006 Rapporter Share Skrevet 12. August 2006 Jeg skal starte i agility og HÅPER vi kan starte i både agility og hopp klasse 2 da, men vi får nå se. Søndag skal jeg stille Blondie og lørdag skal jeg bare glo Også blir det sosialisering/miljøtrening av ny valp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 12. August 2006 Rapporter Share Skrevet 12. August 2006 Jeg skal starte i agility og HÅPER vi kan starte i både agility og hopp klasse 2 da, men vi får nå se. Søndag skal jeg stille Blondie og lørdag skal jeg bare glo Også blir det sosialisering/miljøtrening av ny valp.... Gleder meg til å se nurket :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar