Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK hamar

Guest Vicky

Recommended Posts

Skrevet

Vi skal gå lydighet...

Det blir morro :) Så skal meg og bikkjedyrene heie på dere! :)

Skrevet

det skal vi å! :) og heie på Cathrine og Mira da!

ok :) hva skal de gå?

Skrevet

En tråd om november i august? 3 mnd, jaja.. Bare å begynne. Vi får jo uansett ikke ørten NKK Hamar-tråder allikevel :P MEN da har vi jo oversikten over hvem som skal.

Vet at spørsmålet var om hvem som skal starte, allikevel: Jeg kommer og glor ;) Har med dyret, lørdag og søndag.

Skrevet

En tråd om november i august? 3 mnd, jaja.. Bare å begynne. Vi får jo uansett ikke ørten NKK Hamar-tråder allikevel :P MEN da har vi jo oversikten over hvem som skal.

Vet at spørsmålet var om hvem som skal starte, allikevel: Jeg kommer og glor ;) Har med dyret, lørdag og søndag.

maken til klaging det skulle være på deg da. er jo greit å spørre nå. De fleste som skal vet jo det nå i og med at man må reservere plass man skal bo nokså tidlig :P Og det er riktig; Spørsmålet var ikke hvem som skal glo, men hvem som skal konkurere i Agility eller Lydighet.

Skrevet

har veldi lyst men har ikke noe overnating og alt er jo opptatt nå

Har et hotellrom å "gi bort" om du er interisert. ;)

Skrevet

Det hadde vært knallgøy og gå agility der, men jeg kommer hjem fra spania to uker før så da er jeg nok rimelig blakk ;)

Skrevet

Det hadde vært knallgøy og gå agility der, men jeg kommer hjem fra spania to uker før så da er jeg nok rimelig blakk :P

kjipt :P Hadde vært utrolig morro å sett deg og Pito i aksjon! ;)

Skrevet
Og det er riktig; Spørsmålet var ikke hvem som skal glo, men hvem som skal konkurere i Agility eller Lydighet.

Huff a meg, vi får opprette en egen tråd for de som skal glo :)

Skrevet

Huff a meg, vi får opprette en egen tråd for de som skal glo :)

Ja, glo-klubben.com :P neida. Men jeg hadde syns det var fint om vi kunne brukt denne tråden til å oppsummere hvem som skal konkurrere i LYDIGHET eller AGILITY. Så kan det sikkert ordnes en tråd om hvem som skal stille eller se på i en annen topic enn treningstopicen :)

Forresten utrolig morro å se at det er så mange på HS som skal gå Lydighet! :P

Skrevet

Jeg skal starte i agility og HÅPER vi kan starte i både agility og hopp klasse 2 da, men vi får nå se. Søndag skal jeg stille Blondie og lørdag skal jeg bare glo :)

Også blir det sosialisering/miljøtrening av ny valp.... :)

Skrevet

Jeg skal starte i agility og HÅPER vi kan starte i både agility og hopp klasse 2 da, men vi får nå se. Søndag skal jeg stille Blondie og lørdag skal jeg bare glo :)

Også blir det sosialisering/miljøtrening av ny valp.... :)

Gleder meg til å se nurket :P :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...