Gå til innhold
Hundesonen.no

Nytt treff?

Heidihj

Recommended Posts

Skrevet

Jaja, det gjør ingen ting egentlig. Det er bare 10 min for meg å gå ned, og politiet hadde oppvisning med hundene sine, den var kjempe morsomt å se på. Det var lydighet og sånn hoppe opp å bite i armen (husker ikke helt hva det kalles). Dere gikk glipp av noe der da, for det var morro. Men vi kan jo ordne et nytt treff igjen da :)

• Svar 89
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Hmm. nå driver vi og planlegger treff på tordag på den andre tråden her.. kanskje vi kan samle oss så blir vi litt fler av gangen? Enten torsdag eller fredag?

Skrevet

regner med at det skal gå greit altså! ;)

men for dere som ikke vet det, så kan jeg jo nevne at en av hundene mine (Rikke) er ganske skeptisk/nervøs av seg! hu andre kan også være litt sær! hehe! :)

men de er veldig snille altså!

Skrevet

Ari er bare 9 uker så han er nok også litt redd... Men jeg tror det er veldig bra for han å treffe andre hunder så tidlig :)

Skrevet

Mulig det står et sted, men hvor skal vi treffes? Jeg kommer muligens litt sent, har ikke fått timeplanen min for fredag ennå, så er ikke 100% sikker på når jeg slutter..

Skrevet

nå blir jeg gal altså! :) fant akkurat ut at jeg ikke rekker å være der til kl 16.. må være sjåfør for mamma. skal kjøre henne til et sted kl 17.30... så jeg kan ikke være der før 18 tida!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...