Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpesyk.....

kobra_love

Recommended Posts

Skrevet

Huff! Jeg er så valpesyk nå!! Har så lyst på en Irsk Ulvehund valp, men vet at jeg ikke har tid før om hvertfall et år :) Får sikkert ikke lov til å ha en så stor hund her hjemme heller da, så må nok bare belage meg på å vente.

men, vil dere anbefale meg å kontakte en oppdretter allerede nå? Med tanke på at jeg ikke kan ha en ny valp før om 1-2 år??? Eller er det litt tidlig?

Så jeg får nok kose meg med Kobra jenta mi så lenge da. Ikke at det er noe nederlag da. Hun er "babyen" min :D Bortskjemt er a å!!! :P

Skrevet

Ja..... Jeg vil gjerne finne en oppdretter i nærhete av meg, og vet det er noen ikke så alt for langt unna som driver med Irsk Ulvehund! Hadde vært gøy å besøke noen, men jeg føler liksom at jeg trenger meg på, ettersom jeg ikke skal ha valp før om et par år!

Hva syntes dere som driver oppdrett??? Ville dere sett på det som unødvendig "prat"???

Guest Vicky
Skrevet

er helt valpesyk....... venter på valp fra eget oppdrett... parring skjer i Januar, så da er det bare å vente...... :)

Skrevet

Samme her..

Har såå lyst på en boston eller boerboel.. Kommer til å skaffe meg begge rasene, men blir noen år til.. :oops:

Men har enda ikke bestemt meg for hvilken eg vil ha først da.. tjhi.. :):wink:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Enig, "gamle erfaringer" er vanskelig å bli kvitt. Skal ikke mye til hos oss heller før gammelt grums flyter opp. Bra hun får oppfølging av fagfolk, som sikkert hjelper med å holde fokus på hunden som ER og ikke hunder som VAR🌸
    • Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...