Monab88 Skrevet 13. August 2006 Rapporter Share Skrevet 13. August 2006 Er det noen som ikke kan på onsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 13. August 2006 Rapporter Share Skrevet 13. August 2006 Jeg kan på onsdag, spørs bare hvor og når det blir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 13. August 2006 Rapporter Share Skrevet 13. August 2006 Har snakka med Kay nå og det passer i grunnen best for oss på fredag for da kan onkelen hans kjøre oss. Hvis ikke er vi avhengig av buss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 14. August 2006 Rapporter Share Skrevet 14. August 2006 Jeg kan også på fredag, men som sagt; det spørs når og hvor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 14. August 2006 Rapporter Share Skrevet 14. August 2006 Jeg kan også på fredag, men som sagt; det spørs når og hvor. Hvor og når kan du da? Det spiller ingen rolle for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 14. August 2006 Rapporter Share Skrevet 14. August 2006 Kan etter klokken fire. Og kan så og si overalt der jeg kan komme meg frem til fots og buss Hva med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 14. August 2006 Rapporter Share Skrevet 14. August 2006 Vi kan vel så og si over alt tror jeg, siden vi blir kjørt. Etter 4 passer fint. Skal vi si klokka 5 da? Hvor da? Jeg er ikke kjent i byen så dere kan få bestemme plassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 14. August 2006 Rapporter Share Skrevet 14. August 2006 Ja, fem passer bra. Hva med Haukvatnet da, som vi sa tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 14. August 2006 Rapporter Share Skrevet 14. August 2006 Ja, fem passer bra. Hva med Haukvatnet da, som vi sa tidligere? Jepp, helt greit for meg(og Kay) hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 14. August 2006 Rapporter Share Skrevet 14. August 2006 Men da sier vi det da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 14. August 2006 Rapporter Share Skrevet 14. August 2006 Jepp! Men hvem flere blir med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julebrus Skrevet 14. August 2006 Rapporter Share Skrevet 14. August 2006 Ja hvem blir med Blir kanskje litt tamt med bare oss 3 Hvor på haukvannet skal vi møtes da? Ved det handikap huset kanskje ? det ligger jo kort gange fra veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 14. August 2006 Rapporter Share Skrevet 14. August 2006 Handikap huset? Jeg vet om bare et hus som ligger atme Haukvatnet og som har kort gange til veien, så det er sikkert det huset du og mener da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 14. August 2006 Rapporter Share Skrevet 14. August 2006 Jeg og viiil menneh...Hvor i huleste er haukanvatnet? Veibeskrivelse? Kart? Haloo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 14. August 2006 Rapporter Share Skrevet 14. August 2006 Kan ikke du bare komme innom meg først da, så drar vi bortover sammen Christine?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 14. August 2006 Rapporter Share Skrevet 14. August 2006 Kan ikke du bare komme innom meg først da, så drar vi bortover sammen Christine?? Hvor bor du da? Hvordan buss skal jeg ta isåfall? *Verry Blond* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 14. August 2006 Rapporter Share Skrevet 14. August 2006 Buss 7 til Flatåsen. Gå av ved Flatåsen Senter og jeg møter deg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julebrus Skrevet 14. August 2006 Rapporter Share Skrevet 14. August 2006 Handikap huset? Jeg vet om bare et hus som ligger atme Haukvatnet og som har kort gange til veien, så det er sikkert det huset du og mener da jepp er nokk det huset ja =) hvis ikke det er godt nokk så er det mange fine holmer der det er veldig fint for hunder osv og bade. her kommer kart over plassen, 1 oversikts kart og 1 ganske nerme kart. Oversikt Nærme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 16. August 2006 Rapporter Share Skrevet 16. August 2006 For min del passer det ypperlig å være der huset er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 16. August 2006 Rapporter Share Skrevet 16. August 2006 Må bare snakke litt med mamma om buss/skyss, så får vi se om jeg blir med Klokken når? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julebrus Skrevet 16. August 2006 Rapporter Share Skrevet 16. August 2006 Var det ikke rundt kl 5 vi i snakket om? Jeg og Mona tar buss innover, så det må nesten passe litt med buss tidene. Jeg skal ringe 177 og høre om det i morgen. så vi setter et sikkert tidspungkt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 17. August 2006 Rapporter Share Skrevet 17. August 2006 Hvem kommer i morgen? Jeg og Kay blir kjørt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 17. August 2006 Rapporter Share Skrevet 17. August 2006 Klokka fem i morra? Blir det grilling (orker ikke å lese hele tråden)? Og hvilken buss går opp til Haukvatnet? Er mulig at jeg kan, men jeg er ikke helt sikker enda. Det blir ikke særlig varmt da, men det går sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 17. August 2006 Rapporter Share Skrevet 17. August 2006 Klokka 5 ja Hvor bor du? Vi kan godt grille! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 17. August 2006 Rapporter Share Skrevet 17. August 2006 Jeg bor på Jakobsli. På østsida av byen. Vi trenger ikke å grille, jeg griller jo ingenting uansett. Med mindre jeg kjøper meg pommes noisettes - det er godt, men upraktisk å grille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar