SD Skrevet 6. August 2006 Rapporter Share Skrevet 6. August 2006 Synd skyssen sviktet ja, det var så koslig der. Greit for min del om vi tar det nærmere dere. Bare kom med forslag til plass dere da, er ikke så kjent der jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 6. August 2006 Rapporter Share Skrevet 6. August 2006 Hehe, det var sikkert koslig. Dumt at skyssen til meg og mona svikta vi hadde gleda oss så mye. Men hva tror dere om et nytt treff ? litt nermere oss kanskje ? Kanskje før bjerke ? Da får dere værsågod finne en plass, som er ltt og finne fram til. Ingen av oss er kje t oppi omerådet der:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julebrus Skrevet 6. August 2006 Rapporter Share Skrevet 6. August 2006 uffa Hvordan skal plassen se ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 6. August 2006 Rapporter Share Skrevet 6. August 2006 uffa Hvordan skal plassen se ut da? Ferskvann, herlig for hundene, ikke så mange folk, trær til å sette hundene fast i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julebrus Skrevet 6. August 2006 Rapporter Share Skrevet 6. August 2006 Jeg vet av en plass, eller har ikke vert der siden jeg bodde i byen da, så har ingen peiling på hvordan det ser ut nå, Haukvannet heter det, ligger på byåsen, veldi mange plasser der man kan bade bette hundene og grille osv. Tenkte vi kunne ta det på Tirsdag ? rundt 3 tiden? Skal på jobb 8, så 3 tiden hadde passet bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 6. August 2006 Rapporter Share Skrevet 6. August 2006 Haukvatnet er fint. Der er det fint, bruker ofte å bade der om sommeren, også er det ikke så langt unna meg Men jeg er på jobb fra 8 til 4 jeg da.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 6. August 2006 Rapporter Share Skrevet 6. August 2006 Skal vi ta det halv 5 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 6. August 2006 Rapporter Share Skrevet 6. August 2006 Jeg kan ikke. Reiser til Steinkjer på Tirsdag og kommer hjem Torsdag... Føler fortsatt at jeg svikter sosialhund folka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 6. August 2006 Rapporter Share Skrevet 6. August 2006 Hvorfor ikke Christine? Hvis det er pga hundetreffet, er da ikke mulig og kanskje flytte hundetreffet bare for denne gangen? Hvis ikke blir jeg med andre dager og jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 6. August 2006 Rapporter Share Skrevet 6. August 2006 Julebrus reiser til Bjerke på fredag, og jeg skal kanskje bli med. Hva med i morgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 6. August 2006 Rapporter Share Skrevet 6. August 2006 Hmm..Jo, ja Det går sikkert Må få de andre til og titte på tråden da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 6. August 2006 Rapporter Share Skrevet 6. August 2006 Jeg kan ikke i morgen, men jeg kan egentlig ikke noen av dagene denne uka (og så drar jeg til Oslo), så jeg trenger ikke å bli tatt hensyn til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julebrus Skrevet 6. August 2006 Rapporter Share Skrevet 6. August 2006 Julebrus reiser til Bjerke på fredag, og jeg skal kanskje bli med. Hva med i morgen da? Kall meg nå kay Skal male på dagen i morgen, men hvis det blir, hvilken tid blir det da ? Har ikke skyss, så med tanke på busser osv. Et annet alternativ er jo skyvannet, det ligger jo enda nærmere veien. Men det er ikke sikkert det er like koslig osv der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 6. August 2006 Rapporter Share Skrevet 6. August 2006 Tviler på at det blir noe mer av det. Isåfall så må det bli i morgen, men virker ikke som folk er så gira på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 6. August 2006 Rapporter Share Skrevet 6. August 2006 Jeg kan ikke. Blir for dårlig planlegging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 6. August 2006 Rapporter Share Skrevet 6. August 2006 Jeg kan, bare si tid og sted Men jobber hver dag fra 8 til 4, så må bli etter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 6. August 2006 Rapporter Share Skrevet 6. August 2006 Jeg kan, bare si tid og sted Men jobber hver dag fra 8 til 4, så må bli etter det Blir meg, deg og Kay da? Hva med basset-eier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 6. August 2006 Rapporter Share Skrevet 6. August 2006 Hun sa til meg over msn at hun kunne sikkert bli med hun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 6. August 2006 Rapporter Share Skrevet 6. August 2006 Hun sa til meg over msn at hun kunne sikkert bli med hun oki Men siden Christine ikke vil bli med kan vi ta det på tirsdag likevell da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 7. August 2006 Rapporter Share Skrevet 7. August 2006 Blir det noe eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 7. August 2006 Rapporter Share Skrevet 7. August 2006 Nei, det virker ikke sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 7. August 2006 Rapporter Share Skrevet 7. August 2006 Jo, jeg har jo sagt at jeg er med jeg Men når og hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 7. August 2006 Rapporter Share Skrevet 7. August 2006 Brr, at dere hæler å bade i dette været. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 7. August 2006 Rapporter Share Skrevet 7. August 2006 Vi trenger vel ikke å bade, hundene kan bade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 7. August 2006 Rapporter Share Skrevet 7. August 2006 Jo, jeg har jo sagt at jeg er med jeg Men når og hvor? wææh, jeg hadde skrevet innlegg, men det ble ikke lagt til hmm.. Jeg vet ikke når og hvor, men jeg kan hver dag denne uka, unntatt fredag og lørdag + hver dag neste uke. Jeg fant forresten et bilde av Haukvannet på hjemmesida til oppdretteren min: http://www.kennel-nellyvill.com/bilder/ima...net10mai001.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar