Marthe Skrevet 3. August 2006 Rapporter Skrevet 3. August 2006 Skal ikke si snart, men det er ikke lenge til høsten og vinteren kommer Jeg har en korthåret hund, som fryser veldig når hun må rundere i snø og regn. Jeg trenger derfor et dekken som egner seg til rundering. Det må være veldig tettsittende til kroppen, slik at hun ikke henger seg opp i ting. Noen som kan hjelpe meg?
Terrier Skrevet 3. August 2006 Rapporter Skrevet 3. August 2006 Vel... jeg så en gang for lenge siden et dekken som var laget av oil-skin. Det var tettsittende, ikke altfor tykt, og tålte både vann og kulde samtidig som det pustet. MEN, jeg har ikke klart å finne igjen leverandøren, så hvis noen kommer over et slikt dekken: gi meg beskjed. Ellers finnes det jo mange jaktdekken med en gummilignende overflate i rødt. De varmer og skir godt, men de puster ikke altfor bra. Det viktigste er dog at man har et dekken som puster når hunden er våt, kald og holdes i ro. Så du kan jo kjøpe et jaktdekken til å bruke når hunden er i bevegelse, og bruke noe annet når hunden hviler...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar