Toller Skrevet 2. August 2006 Rapporter Skrevet 2. August 2006 Hei! Er det noen her som har hest eller? Legg til et fint bilde av hesten din og fortell litt om den, spennende å se eller høre hvordan hester folk har
tigergutt Skrevet 14. August 2006 Rapporter Skrevet 14. August 2006 Ja, jeg kan jo sende inn ett bilde av hesten min=) Dette er ponnien min, en dartmooreponni (1/4 araber) på 26 år=)
Eva-Kihla Skrevet 14. August 2006 Rapporter Skrevet 14. August 2006 Dette er gutten min da, en varmblods på 4 år.
Guest Christine Skrevet 14. August 2006 Rapporter Skrevet 14. August 2006 Dette er gutten min da, en varmblods på 4 år. *klippebilde* Han synes jeg at jeg har sett før...Hva heter an? Vel, planen var og kjøpe hest...Mamma sa egentlig ja, men bare om jeg fant noen å ha hu sammen med..Fant jo selvfølgelig ingen som likte a..For meg og buhund-jenta var dette verdens beste og nydeligste hest Nå er a solgt til noen langt nede i sør, og jeg har sluttet og ri
lille_christine Skrevet 14. August 2006 Rapporter Skrevet 14. August 2006 Besøk hjemmesiden min her Under tittelen hester kan dere lese om hestene. Bildene ligger under bilder
tigergutt Skrevet 14. August 2006 Rapporter Skrevet 14. August 2006 Shame var bare helt utrolig nydelig lille_christine!
lille_christine Skrevet 14. August 2006 Rapporter Skrevet 14. August 2006 Shame var bare helt utrolig nydelig lille_christine! Tusen takk for det!
Eva-Kihla Skrevet 14. August 2006 Rapporter Skrevet 14. August 2006 Han heter Desticado. Traver/ridehest Ett bilde til her
SoppenCamilla Skrevet 14. August 2006 Rapporter Skrevet 14. August 2006 Fôrhesten min, Hilmer, nordlandshest, 17 år Tinkeren Tabitha, med føllet sitt, Sultan; (ikke mine, men står sammen med Hilmer) Og et helt nytt bilde av Hilmer og litt av Tabitha, fra beitet;
Toller Skrevet 15. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 15. August 2006 oioi! Hadde nesten gitt opp denne tråden her jeg. Så mange nydelige hester! Vel, planen var og kjøpe hest...Mamma sa egentlig ja, men bare om jeg fant noen å ha hu sammen med..Fant jo selvfølgelig ingen som likte a..For meg og buhund-jenta var dette verdens beste og nydeligste hest Nå er a solgt til noen langt nede i sør, og jeg har sluttet og ri Samme med meg! Jeg har også sluttet å ri! Skal prøve å få spart inn penger til å starte på kurs igjen nå på mandag da! Besøk hjemmesiden min her Under tittelen hester kan dere lese om hestene. Bildene ligger under bilder Shanne var dritkul! Stjerna også, men falt spesielt for bildene av Shanne. Skikkelig villbass?
Tine Skrevet 15. August 2006 Rapporter Skrevet 15. August 2006 Kjempe mange fine hester Fikk lyst på hest igjenn nå
Montheo Skrevet 15. August 2006 Rapporter Skrevet 15. August 2006 Snôtra, Graûna og Juve Jakken som står på beite hos oss nå i sommer. Graûna Fjållo vår Graûna Snôtra ----------------------------------- Speedy Sunrise! Jeg simpelten elsker denne hoppen!! Kjekkeste jeg har vert borti Å så har vi jo Bølle Bill! Herlige vallaken til venninen min Hege Spirit, føllet te ei vennine av meg. Fredrik, en hingst jeg hadde til trening, så på fôr...
Caroline Skrevet 15. August 2006 Rapporter Skrevet 15. August 2006 Jeg har... Ganti frá Bekkevika, født 4. juni 1999, e. Mósart frá Gardabæ u. Eyda frá Lækjamóti Forøvrig til salgs, hehe...
Montheo Skrevet 15. August 2006 Rapporter Skrevet 15. August 2006 åååhh,nydelig! vi venter føll til neste sommer. Hingsten vi brukte heter HÖRÐUR FRA KOLNESET. Han er perfekt! Hingsten
Caroline Skrevet 15. August 2006 Rapporter Skrevet 15. August 2006 åååhh,nydelig! vi venter føll til neste sommer. Hingsten vi brukte heter HÖRÐUR FRA KOLNESET. Han er perfekt! Hingsten Åja, han er lekker! Kjente datteren til oppdretterne hans (hun er desverre død nå). Utrolig dyktige folk det.
lille_christine Skrevet 15. August 2006 Rapporter Skrevet 15. August 2006 Shanne var dritkul! Stjerna også, men falt spesielt for bildene av Shanne. Skikkelig villbass? Tusen takk for det! Så koselig å høre Han er egentlig ikke så vill!
Carina Skrevet 16. August 2006 Rapporter Skrevet 16. August 2006 Inntil søndagen hadde jeg denne vakre valakken på halvfor: Måtte si han fra meg, fordi jeg følte ikke jeg hadde nok tid til både hundene og hesten samtidig som vi har en del arbeid med huset vi kjøpte i vår. Håper jeg får mulighet til å ha/stelle heste senere igjen når huset er ferdig oppusset.
tigergutt Skrevet 16. August 2006 Rapporter Skrevet 16. August 2006 I tillegg står denne fjordingen på beitet sammen med hesten min. Når vi rir låner vi alltid henne også;-)
Montheo Skrevet 16. August 2006 Rapporter Skrevet 16. August 2006 Inntil søndagen hadde jeg denne vakre valakken på halvfor: Måtte si han fra meg, fordi jeg følte ikke jeg hadde nok tid til både hundene og hesten samtidig som vi har en del arbeid med huset vi kjøpte i vår. Håper jeg får mulighet til å ha/stelle heste senere igjen når huset er ferdig oppusset. Om jeg kan få spør hva han heter? Åja, han er lekker! Kjente datteren til oppdretterne hans (hun er desverre død nå). Utrolig dyktige folk det. utrolig trist Hørte hun var mega dyktig å ei enormt kjekke jente! Veldig synd at hun dø så alt for ung...
Carina Skrevet 16. August 2006 Rapporter Skrevet 16. August 2006 Om jeg kan få spør hva han heter? Han heter Motley. Kjenner du ham/eier?
Montheo Skrevet 16. August 2006 Rapporter Skrevet 16. August 2006 Lurte kanskje på om fra Vestlandstinker. "naboen" vår...(er på landet, så det blir noen km unna) Driver oppdrett av Tinkere, så jeg var litt nysgjerrig på om han kanskje kom fra ho Må knipse bilder idag. Såg igår kveld at noen av Tinkerene/m føll, står på et beite på vei opp til huset våres.
Synne Skrevet 16. August 2006 Rapporter Skrevet 16. August 2006 Lurte kanskje på om fra Vestlandstinker. "naboen" vår...(er på landet, så det blir noen km unna) Driver oppdrett av Tinkere, så jeg var litt nysgjerrig på om han kanskje kom fra ho Må knipse bilder idag. Såg igår kveld at noen av Tinkerene/m føll, står på et beite på vei opp til huset våres. Var og besøkte de i sommer .. Nydelige tinkere! Er det mona eller Elisabhet du er nabo til ? .
Montheo Skrevet 16. August 2006 Rapporter Skrevet 16. August 2006 Mona å Magnar Blei kjent med hu gjennom skolen min der ho jobber... Har vert i bygda i 3 år nå, så jeg har fått sett utrolig mange nydelige hester hun har hatt. Stina er fabelaktig fin Står i haugesund hun nå... EDIT: var du på Nedstrand?
Toller Skrevet 17. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 17. August 2006 Tusen takk for det! Så koselig å høre Han er egentlig ikke så vill! Beklager skrivefeil! SHAME! hehe
lille_christine Skrevet 17. August 2006 Rapporter Skrevet 17. August 2006 Beklager skrivefeil! SHAME! hehe Så det ikke før nå jeg så det går nok bra!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar