Gå til innhold
Hundesonen.no

Odin (golden retriever)

swimzy

Recommended Posts

• Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Her kommer vår julefering sammen med odin: :wub:

Julefrokosten:

jul0834.jpg

Etter frokosten ville odin danse litt med broren min:

jul0830.jpg

Julegodisbrettet:

jul08168.jpg

julemiddagen er dekt opp:

jul08103.jpg

Etter middagen ville odin danse igjen, denne gangne med faren min:

jul08126.jpg

Odin forran juletreet:

jul0823.jpg

jul0835.jpg

Odin pakket opp sine egne gaver:

Kopiavjul082.jpg

jul0861.jpg

Han fikk ett iq leketeppe ifra nina ottoson:

jul0891.jpg

Party hatt må man ha på seg når det spises kransekake:

jul08139.jpg

Etter en slik lang dag så blir man trøtt

Kopiavjul08135.jpg

Helt utslitt faktisk:

Kopiavjul08136.jpg

Men for en koselig jul vi har hatt alle sammen:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Må være slitsomt å være slik en pen og fotogen modell hele tiden :) For en fin tispe som var tidligere i tråden også! Men er ikke våteksem arvelig? :D

men det er ingen våteksem som foreldrene til min hund har som jeg vet om ihvertfall!

Kjempefin golden du har! De er så uutrolig fine når de har den gyldne fargen, sånn en golden retriever skal se ut :P

Godt nytt år :)

Tusen takk for det Hilde:-D nydelig golden du har også:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Han kommer ifra Exons oppdrett ifra Oslo :-)

Jeg har faktisk ikke stilt han ut i voksen alder pga han er litt stor for rasen, men det er mange som syntes jeg brude stille han ut, så kan hende jeg stiller han ut til sommern en tur:-D

Han kom på 2 plass i valpeshow på gjøvik utstilling når han var 6 månder gammel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...