Gå til innhold
Hundesonen.no

Odin (golden retriever)

swimzy

Recommended Posts

• Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Her kommer vår julefering sammen med odin: :wub:

Julefrokosten:

jul0834.jpg

Etter frokosten ville odin danse litt med broren min:

jul0830.jpg

Julegodisbrettet:

jul08168.jpg

julemiddagen er dekt opp:

jul08103.jpg

Etter middagen ville odin danse igjen, denne gangne med faren min:

jul08126.jpg

Odin forran juletreet:

jul0823.jpg

jul0835.jpg

Odin pakket opp sine egne gaver:

Kopiavjul082.jpg

jul0861.jpg

Han fikk ett iq leketeppe ifra nina ottoson:

jul0891.jpg

Party hatt må man ha på seg når det spises kransekake:

jul08139.jpg

Etter en slik lang dag så blir man trøtt

Kopiavjul08135.jpg

Helt utslitt faktisk:

Kopiavjul08136.jpg

Men for en koselig jul vi har hatt alle sammen:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Må være slitsomt å være slik en pen og fotogen modell hele tiden :) For en fin tispe som var tidligere i tråden også! Men er ikke våteksem arvelig? :D

men det er ingen våteksem som foreldrene til min hund har som jeg vet om ihvertfall!

Kjempefin golden du har! De er så uutrolig fine når de har den gyldne fargen, sånn en golden retriever skal se ut :P

Godt nytt år :)

Tusen takk for det Hilde:-D nydelig golden du har også:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Han kommer ifra Exons oppdrett ifra Oslo :-)

Jeg har faktisk ikke stilt han ut i voksen alder pga han er litt stor for rasen, men det er mange som syntes jeg brude stille han ut, så kan hende jeg stiller han ut til sommern en tur:-D

Han kom på 2 plass i valpeshow på gjøvik utstilling når han var 6 månder gammel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...