Tore Skrevet 2. August 2006 Rapporter Share Skrevet 2. August 2006 FotoUtfordringen har kommet til sin Åttende Uke! - reglene er fortsatt de samme; 1. Hvert medlem kan kun sende inn et bilde per uke - bildet postes i tråden. 2. Bildet må være tatt etter at dette innlegget ble lagt inn, og innen en uke og være innenfor temaet for å være med i avstemningen.. 3. Enkel photoshop behandling er lov, men ikke manipulasjon. 4. Vinneren av ukens fotoutfordring stemmes frem av brukerne og premien er heder og ære i all evighet.! Så kom dere ut og knips folkens! Lykke til! Denne uken er altså temaet; " hundeportrett " Have fun! (altså et portrettfoto av hund) Vinner av utfordringen i Uke 6 "tatt på fersken" Ble TineSimbaNana, gratulerer..! ________ Vi oppsummerer også alle vinnerne så alle kan få sin : "heder og ære i all evighet.! " FotoUtfordringen 2006 Uke 1 - Tuppetroll Uke 2 - Heidi og Pippin Uke 3 - Scorpioen84 Uke 4 - Marianne Uke 5 - IW Uke 6 - TineSimbaNana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 3. August 2006 Rapporter Share Skrevet 3. August 2006 Funker dette? (tatt 3 august) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 3. August 2006 Rapporter Share Skrevet 3. August 2006 Hvem vant i uke 7 da? Hvor stemmer man da, finner ikke avstemningen... Her er mitt bidrag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 3. August 2006 Rapporter Share Skrevet 3. August 2006 Hvem vant i uke 7 da? Avstemningen (den ligger klistret her ) er ikke ferdig enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 3. August 2006 Rapporter Share Skrevet 3. August 2006 Her er mitt bidrag http://i20.photobucket.com/albums/b224/Kjersti-Victoria/CIMG3249.jpg Endret av Vips: for bredt bilde, maxbredde 550 piksler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_christine Skrevet 3. August 2006 Rapporter Share Skrevet 3. August 2006 Her er mitt bidrag: http://img502.imageshack.us/img502/6778/p8030156smalleq7.jpg 'endret av Mod - for stort bilde' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 3. August 2006 Rapporter Share Skrevet 3. August 2006 Mitt bidrag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 4. August 2006 Rapporter Share Skrevet 4. August 2006 Mitt bidrag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 4. August 2006 Rapporter Share Skrevet 4. August 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 4. August 2006 Rapporter Share Skrevet 4. August 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 4. August 2006 Rapporter Share Skrevet 4. August 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breeze Skrevet 4. August 2006 Rapporter Share Skrevet 4. August 2006 Her er mitt bidrag: Hunden på bildet er Kaukasisk Ovtcharka Tachetee Dama, hun kom med fly fra Finland igår 3. august og bildet ble tatt i dag tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeliX Skrevet 6. August 2006 Rapporter Share Skrevet 6. August 2006 Hvem vant i uke 7 da? Hvor stemmer man da, finner ikke avstemningen... Den ligger jo klistret - og av en eller annen grunn var det for min del for første gang siden fotoutfordringen startet lett å bestemme meg for hvilken jeg ville gi stemme til.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kit Skrevet 6. August 2006 Rapporter Share Skrevet 6. August 2006 bidraget mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 6. August 2006 Rapporter Share Skrevet 6. August 2006 Her er mitt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingalinn2 Skrevet 7. August 2006 Rapporter Share Skrevet 7. August 2006 Her kommer et fra meg og! Bestemor & Barnebarn! http://img61.imageshack.us/img61/8336/hpim4208kw9.jpg 'Endret av mod - for stort bilde' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 7. August 2006 Rapporter Share Skrevet 7. August 2006 Her er mitt bidrag - tatt på Nesbyen i går . Dette er Bichon havanaise Meirams Charming Chikita som ble BIR i går ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 7. August 2006 Rapporter Share Skrevet 7. August 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 7. August 2006 Rapporter Share Skrevet 7. August 2006 Mudien Fia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 7. August 2006 Rapporter Share Skrevet 7. August 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 7. August 2006 Rapporter Share Skrevet 7. August 2006 Her er ett fra meg og tatt på tur i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 7. August 2006 Rapporter Share Skrevet 7. August 2006 Her kommer et lite bidrag fra oss... Bildet er av csipisz, forøvrig mamman til Fia, avbildet tidligere i samme tråd. Bildet er tatt på Hauklifjell, søndag 06.08 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiljeKito Skrevet 8. August 2006 Rapporter Share Skrevet 8. August 2006 Her er vårt bidrag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 9. August 2006 Rapporter Share Skrevet 9. August 2006 Absolutt det eneste portrettbildet denne uken: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. August 2006 Rapporter Share Skrevet 10. August 2006 Mitt bidrag. Tatt på mandag (ikke heeelt ett potrett bilde, men jeg syns det viser mye av hennes personlighet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar