Gå til innhold
Hundesonen.no

Drømmeferie


Wheaten terrier

Recommended Posts

Lol.

Har veldig lyst til å leie/ha med bil til storbritania, og kjøre rundt fra landsby til landsby, over høylandet og slik. Og titte på gamle slott og andre ting fra fortiden... og naturen. :)

Også kunne jeg tenke meg en tur på island for å se naturen der.

Og sist, men ikke minst; en skikkelig rundtur i Norge med bil! Reise langs kysten oppover i hele Norge og bruke flere uker. Det er så mange flotte steder i Norge som jeg ikke har sett.

Kunne virkelig tenkt meg en campingbil. Reist fra sted til sted, og stoppet akkurat der man hadde lyst. Beste måten å reise på det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Den "kategorien" tror jeg er defintivt den mest uutømmelige ressursen jeg kan komme på. Hvordan kan man velge hva som er den ultimate drømmeferie? Jeg klarer ikke det, er for mange steder jeg kunne ha tenkt meg og forskjellige "tema" liksom.

Men, then again, kan være fordi jeg lider av akutt bestemmelsesvegring også dah :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt lyst til å dra til Alaska. Jeg vil også til Svalbard på ferie, men jeg blir alltid nedstemt av de jeg reiser med :P

Men aller helst vil jeg være med Elwira og gå lange turer, trene og bare kose meg. Fjellet er tingen for oss! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min drømmeferie? Ri en skikkelig langtur i Norge et sted, uten guide (Gud forby:p), og med gode, spreke hester. Litt hundekjrøingsopplæring med Robert Sørlie hadde vel ikke vært av veien det heller. Ellers, en tur til Holland, London og Paris- med MASSE penger til shopping. Marocco har også alltid vært et drømmested. Dessuten liker jeg meg veldig godt på de greske øyene. En ridetur i de andalusiske alper hadde ikke gjort noe det heller.. hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i New York og på cruise i Karibien! Det var helt fantastisk :P Og jeg SKAL tilbake til USA engang :P Kanskje Florida? Men skal til NY også! hehe.. Ellers ville jeg kanskje dratt til Australia og Hawaii :P

ÅÅ jeg vil også med cruise til Karibien altså!

Det er en drømme ferie...

Også dra til London virker gøyt...Drikke te på en kafe :) Er ikke glad i te så det ungår vi :P

Min drømmeferie? Ri en skikkelig langtur i Norge et sted, uten guide (Gud forby:p), og med gode, spreke hester. Litt hundekjrøingsopplæring med Robert Sørlie hadde vel ikke vært av veien det heller. Ellers, en tur til Holland, London og Paris- med MASSE penger til shopping. Marocco har også alltid vært et drømmested. Dessuten liker jeg meg veldig godt på de greske øyene. En ridetur i de andalusiske alper hadde ikke gjort noe det heller.. hmm..

Ja også Paris! Shopping!

Også rideferie i et varmt land, Tyrkia/Italia

*edit dobbeltpost -bruk siterknappen. Mod Vala :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som vil til Nederland, JEG ble tatt for og være Hasj-boss! B) Haha, hadde lyst til og begynne å le når de spurte meg, om jeg hadde Hasj, eller visste hvor de kunne få tak i det ;P

Skal til Skotland til høsten på klassetur,gleder meg masse :wub:

Kunne også tenkt meg å dra til Kroatia igjen, vi bodde på en liten øy i Sør-Kroatia, den ferien anbefales på det sterkeste :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vel ikke noe drømmested, men å dra på spa i sydligere områder (ikke helt sikkert på land :o )

Ellers å reise til island på rideferie, det er da noe jeg skulle ønske jeg fikk gjort engang. Sitte på hesteryggen, oppleve naturens krefter, bade i den blå lagunen (eller hva det kalles). Det er en drøm :wub:

det ønsker eg å B) Helt det samme! *hihi* Prikk lik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
    • Kan hende ja? Rocky rant liksom alltid litt på den siden som var tett såvidt jeg husker, på tross av nedsatt tåreproduksjon også. 🤔 Saltvannsdrypping og eventuelt falske tårer ble løsningen for oss. Var også snakk om en operasjon for å åpne inn mot munnen eller noe? For at spytt? Kunne fungere som tåreveske eller noe? Eller om det var for drenering pga den tette kanalen? Er så lenge siden at jeg husker ikke for å være helt ærlig. Ble ikke gjort i hans tilfelle uansett så kan ikke si noe om hvordan det hadde hjulpet heller. (Han hadde øyebetennelse ofte, så ble mye drypping)    Har du endra på fôr i det siste? Kan være en reaksjon på noe der eventuelt. 
    • Han er så fin @maysofie! 😍 Blir spennende å se hvordan han utvikler seg! 😍 
    • Gode hundemøter med hunder jeg kjenner først og fremst, ellers så kan de lære seg at ikke alle skal hilses på/være nøytrale. Jeg bor jo midt i et turområde for bydelen min, så smittepresset bare i «Hagen» er sånn sett høyt her, jeg liker jo ikke det akkurat, men så lenge det ikke går noe i området så begrenser jeg ikke der heller. Jeg føler meg absolutt tryggere når 12 ukers vaksinen er satt, men foreløpig så har valpene jeg har/har hatt fått 8 ukersen også før jeg hentet dem. (Tror de nye anbefalingene sier at den ikke er nødvendig lenger?)    Jeg avventer valpekurs til etter 12 uker, ikke pga vaksine, men fordi jeg vil at de skal ha mental stamina til å faktisk få noe særlig utav det. (Trening med distraksjoner etc) Kontaktlyd/innkalling/miljø har jeg liksom kunnskapen til å gjøre på egenhånd nå før den tid. Begrenset hvor mange valpekurs man kan gå som trener og få noe nytt utav dem, så valpene sosialisering og samarbeidet vårt er hovedfokuset mitt med ett valpekurs + eventuelt få en feeling for nye kursholdere i området etc jeg ikke har vært hos før. Førstegangs hundeeiere anbefaler jeg at går tidligere, fordi de som eiere/hundetrenere får noe utav det uten at valpen nødvendigvis trenger å klare hele øktene uten å få overtenning/bli overtrøtt. De trenger gjerne hjelp til å gjenkjenne sånt også, så sånn sett like greit at det skjer på kurset eventuelt. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...