ceccy Skrevet 31. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2006 Jeg skal stille lille Ally Belly for første gang på fredag, men nå ble jeg veldig usikker på hva jeg skal gå med og sånn.. Jeg har aldri stilt ut selv før, så det blir jo spennende, men hvilken farger skal/bør man overhodet ikke gå med når man stiller en dalmatiner? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 31. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2006 Hovedregelen er jo at du skal være nøytral, fargene på dine klær skal gjerne fremheve hundens farger! Noen som har god peiling på farger til dalmatiner, ikke mitt sterkeste område Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 31. Juli 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2006 Takk for svar iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 31. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2006 Ville ikke gått i hvitt, svart er sikkert OK om hun har svarte flekker, men hun kan forsvinne litt dersom du står bak henne når dere stiller opp. Beige, brunt og grått er fine og nøytrale farger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 31. Juli 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2006 Ville ikke gått i hvitt, svart er sikkert OK om hun har svarte flekker, men hun kan forsvinne litt dersom du står bak henne når dere stiller opp. Beige, brunt og grått er fine og nøytrale farger Hun har sorte prikker ja. Stiller henne i front av meg. Har trent masse på at hun skal stå "fritt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 31. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2006 Hun har sorte prikker ja. Stiller henne i front av meg. Har trent masse på at hun skal stå "fritt" Da ville nok jeg gått i sort, synes det ser innmari stilig ut Så forresten bilde av henne på "oppstillingsbilder-tråden", hun står veldig fint der Lykke til da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 31. Juli 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2006 Da ville nok jeg gått i sort, synes det ser innmari stilig ut Så forresten bilde av henne på "oppstillingsbilder-tråden", hun står veldig fint der Lykke til da! Sorte klær har jeg iallefall nok av i skapet Tusen takk og tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 31. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2006 Jeg ville gått i beige je, det fremmhever både hvist og sort faren bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. August 2006 Rapporter Share Skrevet 1. August 2006 Hvor er det du skal stille henne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 1. August 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. August 2006 Hvor er det du skal stille henne? I Nesbyen på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 1. August 2006 Rapporter Share Skrevet 1. August 2006 I Nesbyen på fredag Aaw, da kanskje vi rekker å se på da Kommer en eller annen gang på ettermiddagen på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 1. August 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. August 2006 Aaw, da kanskje vi rekker å se på da Kommer en eller annen gang på ettermiddagen på fredag Det er bare til å komme bort å si hei iallefall Jeg kommer muligens til å være litt forvirret om det skjer mye, så det er ikke meningen hvis jeg overser noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 1. August 2006 Rapporter Share Skrevet 1. August 2006 Skal prøve på det Håper vi rekker å se valpene også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 1. August 2006 Rapporter Share Skrevet 1. August 2006 Slenger meg på her jeg Noen som hvet hvilke far jeg bør bruke på klær når jeg stiller Basset Fauve de Bretagen? Fargen er forresten fawn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 1. August 2006 Rapporter Share Skrevet 1. August 2006 Slenger meg på her jeg :angry: Noen som hvet hvilke far jeg bør bruke på klær når jeg stiller Basset Fauve de Bretagen? Fargen er forresten fawn. Sort, mørkebrun og hvitt er alle farger som vil passe synes jeg. Evt. grått også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 1. August 2006 Rapporter Share Skrevet 1. August 2006 Sort, mørkebrun og hvitt er alle farger som vil passe synes jeg. Evt. grått også. Tusen takk :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 1. August 2006 Rapporter Share Skrevet 1. August 2006 Jeg ville tro mørkebrunt er pent til din rase.. :angry: Eventuelt hvitt, som tidligere skrevet her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 1. August 2006 Rapporter Share Skrevet 1. August 2006 Jeg ville ikke stillt i hvitt pga det vil få hunden din til å se skitten ut i fargen sin,ettersom at pelsen ikke er like kritthvit som klærne. Jeg ville går i sort (fremhever prikkene hennes) eller beige (fremhever både sort og hvitt) :angry: Hadde hun vært lever farget ville jeg gått i mørke brunt for å fremheve lever fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 1. August 2006 Rapporter Share Skrevet 1. August 2006 Håper det er greit at jeg også spør i denne tråden. Jeg skal stille malle på nkk stavanger. Hun er ganske mørk (Bilde her). Hviken farge bør jeg ha på meg synes dere? :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 1. August 2006 Rapporter Share Skrevet 1. August 2006 Håper det er greit at jeg også spør i denne tråden. Jeg skal stille malle på nkk stavanger. Hun er ganske mørk (Bilde her). Hviken farge bør jeg ha på meg synes dere? :angry: Noe lyst synes jeg da. Beige, hvitt, lys grått f.eks. Er alltid greiest med noe nøytralt som likevel står i kontrast med hunden og fremhever fargene. Edit: Hun var forresten nyydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 1. August 2006 Rapporter Share Skrevet 1. August 2006 Noe lyst synes jeg da. Beige, hvitt, lys grått f.eks. Er alltid greiest med noe nøytralt som likevel står i kontrast med hunden og fremhever fargene. Edit: Hun var forresten nyydelig! Feks lys olabukse? :angry: Takk Jeg liker henne kjempe godt jeg også Så har hun perfekt malle gemytt. Stolt "tante" av henne ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 1. August 2006 Rapporter Share Skrevet 1. August 2006 Feks lys olabukse? :angry: Takk Jeg liker henne kjempe godt jeg også Så har hun perfekt malle gemytt. Stolt "tante" av henne ja Dersom du trives i det er det helt OK. Personlig går jeg ikke i olabukse i ringen, men det er smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 4. August 2006 Rapporter Share Skrevet 4. August 2006 Noen som kan anbefale hva jeg skal gå med til papillonen min? Hun har jo mye hvitt på kroppen + sort og brun er hun også... Har pleid å gå med svarte klær, men det blir for varmt ute... Tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 4. August 2006 Rapporter Share Skrevet 4. August 2006 Grått kanskje? Ikke fult så varmt i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar