Gå til innhold
Hundesonen.no

KREMO uansvarlig


Lisabeth

Recommended Posts

Jeg har selv brukt Kremo gjennom veterinæren min, men NÅ er det definitivt slutt på det ! Jeg skal også sende en email evt. møte opp hos vet'en min og be om et bytte, det er jo flere f.eks. i Skien. Jeg kan ikke forestille meg hva jeg ville følt om MIN hund var en av de som bare var kastet bort på denne måten ! Uansett om det er dyr aldri så mye, er dette likskjending ! color]

Følgende er kopiert fra http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=124686

Mattilsynet fant containere fulle av dyrelik

Under en aksjon mot en nedlagt beinmelsfabrikk på Mogreina på Øvre Romerike torsdag fant Mattilsynet containere fulle av råtne dyrekadavre.

Kadavrene som lå i en rekke containere utenfor fabrikken, var delvis oppspist av mark og rotter.

Dyrelikene er levert inn av dyreklinikker på Østlandet for kremasjon ved dyrekrematoriet Kremo i Østfold. Eieren av Kremo og den nedlagte beinmelsfabrikken på Mogreina er samme mann, skriver Dagbladet.

- Containerne har tydeligvis stått der lenge, sier seniorrådgiver Sverre Støverud ved Mattilsynet på Romerike.

Den nedlagte fabrikken har verken tillatelse til lagring eller kremasjon av dyrekadavre.

Mattilsynet aksjonerte etter at naboer den siste tiden har meldt om kraftig stank fra eiendommen.

Verken Mattilsynet eller Dagbladet klarte torsdag kveld å komme i kontakt med eieren av fabrikken.

- Vi kommer bare til en telefonsvarer, sier Støverud.

(© NTB 28.07.06 kl. 06:01)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...