Gå til innhold
Hundesonen.no

er det almen tanke at shæfer er farlige?


Heidi P

Recommended Posts

Det her er mest litt sånn for å høre hva HUNDEFOLK tenker......

Jeg har aldri hatt hund før ... men min søster hadde husky når hun bodde hjemme, og min mann hadde shæfer når vi ble sammen ... så jeg har hatt gode opplevelser med *skumle raser*

Jeg blir litt himmelfallen når en venninne med shæfer sier at folk går over til andre siden av gata når hun kommer gående med nettopp shæfer...fordi shæfere er farlige dyr.

min mann sier det samme: det kommer du til å oppleve ofte! (Dette er hans tredje shæfer)

hva er generelle tanker blandt HUNDEFOLK.... mener dere også at enkelte raser, som shæfer ... er farlige hunder som man bør unngå ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav
hva er generelle tanker blandt HUNDEFOLK.... mener dere også at enkelte raser, som shæfer ... er farlige hunder som man bør unngå ???
Hundefolk er så mangt, det da :lol: For å referere noen ikke-hundefolk skrev justisdepartementet i forbindelse med forarbeidene til hundeloven noe slikt som at hadde ikke rasen vært så populær bl a som polititjenestehund ville den høyst sansynlig blitt foreslått forbudt. Om justisdepartementet hadde turt å foreslå et schäferhund-forbud er en helt annen sak :P

--

Per Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...