Guest Just me!! Skrevet 15. Desember 2008 Rapporter Skrevet 15. Desember 2008 wee, så koselig at noen tittet inn om tråden vår! ja, bartehunder er noen herlige vesener. våt bart i fanget er en soleklar favoritt.
Guest Just me!! Skrevet 19. Desember 2008 Rapporter Skrevet 19. Desember 2008 mamma har kjøpt speilreflekskamera! "I'm handsome" "WUHU, POSTBUDET!" "sorry mams, det var ikke meninga å skremme han bort..." "hvem er pen?!" "huh, jeg?" "aah, soooo true"
softis Skrevet 19. Desember 2008 Rapporter Skrevet 19. Desember 2008 fine fine gutten <3 hvor har det blitt av luggen hans?
Guest Just me!! Skrevet 19. Desember 2008 Rapporter Skrevet 19. Desember 2008 fine fine gutten <3 hvor har det blitt av luggen hans? søs tok den en dag mamma og jeg var borte!
Guest Just me!! Skrevet 18. August 2010 Rapporter Skrevet 18. August 2010 i løpet av det siste året har jeg vært 8 måneder i utlandet og bikkja har måtte ta seg til takke med resten av familien. mao, lite trening og min storesøster har virkelig lekt seg med saksa til tider. den forhatte goldenen nedi gata holder på å flytte og "bestevenninna" har gått bort, så det har både vært opp - og nedturer her hjemme. ingen forandringer med selve dyret, han er like dum og deilig som før! speilrefleksen har hatt en laang sommerferie i år, så jeg bestemte meg for å knipse litt i dag. vi fant et program om hunder på nrk3 som gikk på prozac (eller noe sånt ), noe archie fant meget interessant.
Artemis Skrevet 18. August 2010 Rapporter Skrevet 18. August 2010 Jeg synes faktisk at Archie var veldig fin "lugg-løs", man så øynene så godt Ellers så må jeg bare si at jeg synes at Archie er et veldig koselig navn. Vi hadde egentlig bestemt oss for å kalle den lille valpen her for Archie, men ombestemte oss i siste liten.
SoppenCamilla Skrevet 18. August 2010 Rapporter Skrevet 18. August 2010 Jeg er enig med Powers, han var faktisk innmari søt uten lugg også, veldig snille øyne!
Banshee Skrevet 18. August 2010 Rapporter Skrevet 18. August 2010 Snusken jo Enig i at han kler å være uten lugg.
Mardina Skrevet 18. August 2010 Rapporter Skrevet 18. August 2010 Så flott han er:) Har vært heldig å få møtt flere Wheaten terriere, og det er en herlig rase! Og faktisk en rase jeg kunne tenke meg i fremtiden...
Lola Pagola Skrevet 19. August 2010 Rapporter Skrevet 19. August 2010 Deilig å slippe luggen da, må være irriterende å ha noe som blokkerer synet hele tiden. Fin gutt
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar