Muffins Skrevet 28. Juli 2006 Rapporter Skrevet 28. Juli 2006 Har akkurat lasta det ned, men skjønner ikke såå mye, hehe.. Har lyst til å lage banner. Når jeg f.eks. har valgt bakgrunnsbilde, hvordan får jeg andre bilder til å ligge oppå der igjen, uten å dekke heele siden/bakgrunnen?? Hvis dere skjønner Noen som kan gi meg en liten innføring i programmet kanskje?? Hadde hjulpet meg masse
Basse Skrevet 28. Juli 2006 Rapporter Skrevet 28. Juli 2006 Har akkurat lasta det ned, men skjønner ikke såå mye, hehe.. Har lyst til å lage banner. Når jeg f.eks. har valgt bakgrunnsbilde, hvordan får jeg andre bilder til å ligge oppå der igjen, uten å dekke heele siden/bakgrunnen?? Hvis dere skjønner Noen som kan gi meg en liten innføring i programmet kanskje?? Hadde hjulpet meg masse Du må nok forminske bildet før du legger det oppå selve banneren Jeg bruker ikke det programmet, jeg bruker photoshop.. men jeg har prøvd det før og kan jo prøve å hjelpe deg, men jeg tror du tjener mer på å finne noen som har brukt det mer Men det er bare til å legge meg til på msn
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar