Baby Skrevet 19. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2005 Selv skal jeg til Trondhim 25 Juni (NKK) Nesbyen 5-7 August (valpeshow den 5) Mosjøen 20-21 August Trondheim 27-28 August Steinkjer 3 September Verdal 4 September Levanger 17 September (valpeshow og Matchshow) Så får vi se om det blir noe mer utover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 19. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2005 INGEN Kobra er barbert ned nå på grunn av sykdom så det går nok ikke.... buhu!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 19. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2005 OOOPS glemte å si LYKKE TIL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
athene Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 hmm jeg holder på og tenke. jeg håper på den i mosjøen også har jeg noen kjenner jeg noen i løten som bruker og stille ut hunder og hun vil at jeg skal melde meg på utstilling der nede også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 vi skal å se på(bare se på) japaner klubben sin i moss om ikke så lenge også skal vi ikke stille hunder igjen nå før den på bønes i september/oktober da er det BSBK som holder også skal vi vell til Stavanger og stille på NKK fjorten dager føreller etter den på bønes husker ikke helt, så det blir en stund til hundene skal klargjøres for utstilling her i huset, så nå bades de bare hvis de lukter hund og er fet i pelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 jeg skal stille i tronheim, i 2 moss fler er jeg ikke påmeldt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 Når kommer dere Kristina? Hvor skal dere ligge? *nysgjerrig* :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 vi drar oppover på fredag. Er ikke sikker på hvor vi skal sove ennå. Muligens et eller anna hotell/herberg i nærheten. Er det noen campinghytter i trondheim som vi kan ha med bikkja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 Okei! Nei, det vet jeg faktisk ikke.. Men er jo bare å ringe rundt på forskjellige hotell og campingplasser i området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 jepp! må vell gjøre det snart regner med at vi er der fra fredag til mandag eller noe sånnt! gleder meg til å se eso og dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 Samme her!! Hehe.. må bare fortelle noe. Billy og Milie er til meg nå. Eso og Billy sto i "valpegården" og lekte seg. Plutselig så kommer det en OES gående (med eier så klart) Haha.. Eso rygget fort bakover mens hans ulte/knurret og det som var! Dette var en skummel hund altså! Vi slapp løs Billy for å sjekke hva han gjorde (stor hund i liten kropp vettu) Når OES'en hadde ryggen til så løp Billy mot ham, men med en gang den snudde seg, så var det ikke så kult lell, hihi.. Så kan bli spennende å treffe på Lunah ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 høhø! Det kan bli morsomt ja Vi skal søve øst for trondheim på et motell. 10 min fra leangen! gleder meg, selvom det er den fete konserten på lørdan typisk liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 høhø! Det kan bli morsomt ja Vi skal søve øst for trondheim på et motell. 10 min fra leangen! gleder meg, selvom det er den fete konserten på lørdan typisk liksom På riktig side av byen, hehe. Tar meg et kvarter å gå til Leangen herfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 Jeg har tenkt meg hit : Vestnes 3 juli Nesbeyn 6 og 7 august (kanskje) Trondheim 27 og 28 august Stavanger 10 og 11 september Sandnes 29 okrober Stord 5 og 6 november Noen andre som har tenkt segnoen av disse plassene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 Vi skal til Sverige - Ørebro og Årjang 9-10 juli Bratislava - IDC 3-5 september -dette er de som er SIKRE...det blir nok mange flere turer til sverige,og så har jeg grååådi lyst til Luxemburg/Sveits også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 vi kommer på de utstillingene som ikke er altfor langt unna vi.. lykke til til dere som skal stille i helga!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 hmmm.... kanskje jeg skal prøve utstilling en gang.... :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 20. Juni 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 Jeg har tenkt meg hit : Vestnes 3 juli Nesbeyn 6 og 7 august (kanskje) Trondheim 27 og 28 august Stavanger 10 og 11 september Sandnes 29 okrober Stord 5 og 6 november Noen andre som har tenkt segnoen av disse plassene? Ser deg jo i Trondheim og KANSKJE Nesbyen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 Ser deg jo i Trondheim og KANSKJE Nesbyen da. Jepp det gjør du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 hmmm.... kanskje jeg skal prøve utstilling en gang.... :? Ja, det syns jeg du skal Og kommer du på en av utstillingene "mine", så kan jeg hjelpe deg med alt du vil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 tusen takk!!! Har tenkt å melde meg på å prøve... Jeg er litt amatør når det gjelder utstilling, så jeg vil gjerne lære så mye som mulig. Har aldri tort å stille fordi Vicky har litt mye hvitt... men det er fler som sier jeg burde prøve, så jeg tror jeg melder meg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 21. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2005 neste utstilling for meg og amy er mosseutstillinga 30-31 juli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 22. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2005 Vi skal til Sverige - Ørebro og Årjang 9-10 juli Bratislava - IDC 3-5 september -dette er de som er SIKRE...det blir nok mange flere turer til sverige,og så har jeg grååådi lyst til Luxemburg/Sveits også! Vi skal snart på ferie og da er viikke sålangt i fra Årjang, men tror vi er reist hjem til den datoen for Småen skal ha beibiser den 8juli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 22. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2005 -Juni: 25. og 26. Trondheim, NKK. (Skal bare se på, da det ikke er valpeshow). -Juli: 16. og 17. Vormsund, NMK. Rasespesialen og hovedutstillingen. -August: 27. og 28. Trondheim, Trøndelag Selskapshundklubb. -Septemer: 3. Steinkjer, Steinkjer Hundeklubb 4. Verdal, NMK Nord-Trøndelag 24. Levanger, Levanger Hundeklubb. -November: 12. og 13. Orkanger, Orkdal Hundeklubb. 19. og 20. Hamar, NKK, Vikingskipet. (Skal bare se på, da det ikke er valpeshow). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 22. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2005 Har ikke meldt oss på enda, men skal gjøre det snart, vi skal helt sikkert på: Terrierspesialen 3.september i Mjøsnadalen NKK, Bjerke Travbane, 13og14.august Så er det de vi ikke er helt sikre på enda: Klubben for større selskapshunder, Bærum, 28.august NTKogNMK Kristiansand, 20-21.august Norsk dalmatiner klubb, eidsvoll, 4.september Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar