Gå til innhold
Hundesonen.no

hva syns dere om tråder som...


Wanderlust

Recommended Posts

ja det har hvert en del sånne tråder her, om legg ut peneste bildet av deg, hvem ønsker man å møte, ønsker og gi en klem til den og den. osv osv.

Hva syns dere om disse trådene?

syns dere det er koselig me sånne tråder?

Eller misliker du di kanskje fordi det ofte er folk som blir utelatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de er helt greie- skrivbare liksom...

Ja, det er sikkert ganske mange personer som blir utelatt av de trådene- men man er jo ikke alene om det... B)

jeg skjønner de som ikke liker trådene, men selv synes jeg de er greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem som vil møte hvem er greit nok, men disse trådene om peneste bilde ogsånn driver frem masse komplimentsfisking av typen; "åååh, jeg er så stygg, men her kommer bilde av meg likevel" - det er det mest irriterende jeg vet om.

Ellers synes jeg man må kunne ha tråder der man kan trekke frem et og ett menneske uten at det blir ramaskrik om alle de "stakkarene" som ikke blir nevnt... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er helt greit..

Bryr meg ikke så mye om ingen har lyst til å møte meg men selføgelig veeeldig hyggelig om noen har lyst til det.

Men får veldig vondt av personer som ikke blir nevnt, det er sikkert noen som tar seg nær av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg syns det bare er koselig :) Men i Peneste bildet og sånt, når folk som er helt normale skriver "å, jeg er så stygg, stakkars meg" det blir fo dumt. Nei, det er ingen som er skikkelig stygge her, og det er jo komplimentsfisking på sitt groveste :P

Klemmetråder, møte-tråder osv.. Ja, det er alltid noen som blir utelatt. Men hva forventer man når man nettopp er registrert, har få innlegg eller er lite aktiv? :P Det vil alltid være de mest aktive som får mest, eller de som kjenner hverandre litt fra før av og snakker utenom forumet.

Dersom man syns sånne tråder er kjipe, så kan man bare la være å lese dem, vel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man syns sånne tråder er kjipe, så kan man bare la være å lese dem, vel :P

Jeg åpner aldri slike tråder som innholder bilder eller filmer om dyr som lider, eller som jeg er redd for at skal inneholde noe sånt! Det har skjedd et par glipp og jeg syns det er helt grusomt! Selvfølgelig har jeg ikke noe inot disse trådene fordi om jeg ikke leser dem selv!

Bryr meg ikke om sånne tråder, synes det er litt fjortiss jeg. :)

Hurra, jeg er litt fjortis innimellom enda, da! Syns nå det er hyggelig å kunne si noe pent om noen, jeg da. Det er jo ikke sånn at fordi om jeg har nevnt noen jeg kunne tenke meg å møte, at jeg ikke vil møte de andre.... Det går jo like mye på tråder jeg har fulgt med på, eller msn - prater i sene kvelder! Nei, man får tåle at andre får oppmerksomhet innimellom, uten å furte selv! :P

Men noe pent bilde av meg selv får dere nok ikke se på en stund! Det er da frivillig å henge seg på sånt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sansen. Det er selvdiggertråder etter min mening, og en måte å fiske etter komplimenter. Dessuten er det alltid noen som blir utelatt, selv om de har vært registrert lenge, og disse kan føle seg såret fordi ingen husker dem.

Å legge inn bilder av seg selv og si: jeg er så stygg osv blir for meg helt latterlig. synes man at man selv er så himla stygg, da legger man ikke inn noe bilde, mener jeg.

Jeg holder meg unna slike tråder, men merker jeg blir litt oppgitt når et forum bugner av spørsmål som: Hvem vil du møte, hvem er penest, hvem savner du, hvem liker du, hvem liker du ikke osv. Jeg ser på en måte ikke hensikten med slike spørsmål. Men det er nå meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klippet*

Jeg holder meg unna slike tråder, men merker jeg blir litt oppgitt når et forum bugner av spørsmål som: Hvem vil du møte, hvem er penest, hvem savner du, hvem liker du, hvem liker du ikke osv. Jeg ser på en måte ikke hensikten med slike spørsmål. Men det er nå meg da.

Har det vært en sånn tråd? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem som vil møte hvem er greit nok, men disse trådene om peneste bilde ogsånn driver frem masse komplimentsfisking av typen; "åååh, jeg er så stygg, men her kommer bilde av meg likevel" - det er det mest irriterende jeg vet om.

Så enig! På et annet forum jeg er på er det hele tiden en bruker som lager emner/skriver innlegg om dårlig selvtillitt/at hun er så stygg osv osv, selv om hun er utrolig pen og poserer skikkelig på hvert eneste bilde (og hun legger ut en del bilder...) :rolleyes: Det synes jeg er teit.

Når det gjelder tråder om hvem man vil møte osv så har jeg ikke noe imot dem. Tror egentlig ikke det er så mange som sitter og "buhu, jeg ble ikke nevnt i et emne på hundesonen. vrææl." liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem som vil møte hvem er greit nok, men disse trådene om peneste bilde ogsånn driver frem masse komplimentsfisking av typen; "åååh, jeg er så stygg, men her kommer bilde av meg likevel" - det er det mest irriterende jeg vet om.

Enig! Blir litt irritert av slikt jeg også. Vil man ha komplimenter så kan man i det minste være ærlig! Til h*lvete med janteloven! B)

Ellers synes jeg bilde/spørre-tråder er grei underholdning. Når jeg kjeder meg er det ofte slike tråder som får tiden til å gå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns bildetråder er mer av de interessante trådene. Det er alltid like arti å se bilder av medlemmene og sånn! :wub: Hvem ville du møtt, hilsen/klem trådet etc. er helt greie. Selv om jeg ikke blir nevnt så veeeldig ofte, er det litt interessant for det. men ikke så moro som bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg syns det bare er koselig :wub:Men i Peneste bildet og sånt, når folk som er helt normale skriver "å, jeg er så stygg, stakkars meg" det blir fo dumt. Nei, det er ingen som er skikkelig stygge her, og det er jo komplimentsfisking på sitt groveste :wub:

Klemmetråder, møte-tråder osv.. Ja, det er alltid noen som blir utelatt. Men hva forventer man når man nettopp er registrert, har få innlegg eller er lite aktiv? :lol: Det vil alltid være de mest aktive som får mest, eller de som kjenner hverandre litt fra før av og snakker utenom forumet.

Dersom man syns sånne tråder er kjipe, så kan man bare la være å lese dem, vel :P

hvorfor sier du det egentlig? Noen sliter selvsagt med selvtillit, og da ser man seg selv som stygg uansett hva folk sier, syns du skal være litt forsiktig me hva du sier :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor sier du det egentlig? Noen sliter selvsagt med selvtillit, og da ser man seg selv som stygg uansett hva folk sier, syns du skal være litt forsiktig me hva du sier :wub:

Hvis man VIRKELIG mener at man er stygg legger man neppe ut bilder av seg selv på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...