Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger handler igjen

Mud

Recommended Posts

Skrevet

Har meldt Loke på utstilling søndag i Nesbyen og mangler nok engang handler.Noen som har tid og lyst? ;) Som tidligere nevnt krever han en litt myndig og erfaren person.

Han er neppe noen vinner i den pelskondisjonen han er nå, men har man først meldt på og det er i "nabolaget" så.... ;)

Skrevet

Ooo, skulle gjerne prøvd meg på det, men har lovt meg bort til et par sheltiefolk som har meldt på 17 stk tilsammen :rolleyes: Pluss at jeg stiller ei av mine.. ;) Men det er mange sonenfolk som skal dit tror jeg.

Skrevet

Snakket med Guro ( som sitter her.. ) Og hun vil veldig gjerne, hun har stilt belger, så hun kan det.. Jeg kan til nød hjelpe hvis noe rart skjer:p, har stilt tervueren et par ganger... men guro er flinkere.. Vi vil jo at loke-gutten skal få cert;)

Guest Jonna
Skrevet

Muligens det er på tide at en blir presset til å gjøre det selv ;)

Lykke til i Nesbyen!!

Skrevet

Snakket med Guro ( som sitter her.. ) Og hun vil veldig gjerne, hun har stilt belger, så hun kan det.. Jeg kan til nød hjelpe hvis noe rart skjer:p, har stilt tervueren et par ganger... men guro er flinkere.. Vi vil jo at loke-gutten skal få cert;)

Flott ! :) Da er det bare hunden det står på! He he

Jeanette: Joda, begynner kanskje å bli på tide..Men når mammadalten Loke skal stilles med fokus vekk fra fører og dobbelthandling ikke er lov så blir det så mye enklere å sende inn noen andre. Jeg hadde bare stresset han opp og :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...