Gå til innhold
Hundesonen.no

Strandturer?

Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine
Skrevet

Vel, ser ut til at det blir bare meg og Ingvild igjen :wub:

Om noen fortsatt har lyst til å hive seg på så møt opp på statoil byget klokken 12.00 i morgen. Med badetøy ;P

Guest Christine
Skrevet

Overskyet, bittelitt småregn og 17 grader i vannet. Kan det bli bedre? B)

Skrevet

Jeg kan ikke være med :wub:

Skal til Stiklestad med familien, og det er ingen sjanser for at jeg får vridd meg unna :wub:

Guest Christine
Skrevet

Takk for turen Ingvild :wub:

Hoho. Vi har badet som bare rakkern vi..Og bikkja har hatt utallige druknigsforsøk på meg :wub: Særlig Tnka <_<

Skrevet

Takk for turen ja! Det var koselig, og bør gjentas (gjerne med flere). Vi bada vel fire ganger, og både Tinka og Milo hoppa fra bergene. Jeg og Christine (etterhvert) bada fra et berg med haugevis av tang. Ikke verst.

Om været holder seg noenlunde (snakker ikke om regn, torden og lyn, men varmt og fint vær) blir det bading på neste hundetreff (tirsdag) for de som vil! :wub:

Guest Christine
Skrevet

Takk for turen ja! Det var koselig, og bør gjentas (gjerne med flere). Vi bada vel fire ganger, og både Tinka og Milo hoppa fra bergene. Jeg og Christine (etterhvert) bada fra et berg med haugevis av tang. Ikke verst.

Om været holder seg noenlunde (snakker ikke om regn, torden og lyn, men varmt og fint vær) blir det bading på neste hundetreff (tirsdag) for de som vil! :wub:

Du måtte nevne det ja <_< Jeg kan ikke noe fordi jeg har sett haisommer, og er livredd glassmaneter og krabber :wub:

Skrevet

Njei, vi bada for det meste og bading + hunder + kamera er ikke noen god ide (særlig ikke når hundene er Milo og Tinka). Tok et par bilder av Tinka og Milo som lekte med en ball, men de ble ikke så veldig bra.

Guest Christine
Skrevet

Jeg fant ut i dag at ja, nå skal jeg utdanne Milo til redningshund. Han skal svømme ut og hente folk osv. Det mener jeg vi er flink nok til altså. Og Milo er sååå glad i å frakte meg inn til land igjen B)

Bilder:

PICT0612.jpg

PICT0634.jpg

Og Ingvild får værsågod legge ut bilder som ikke ble bra hu også :)

Skrevet

Det viste seg å bare være to mørke bilder av Milo helt ute av fokus, så bilder får bli neste gang. Skulle hatt noen form for selvutløserintervall, så kunne vi tatt badebilder også. Vel, jeg kan jo alltids ta bilder av Tinka som apporterer tang.

Skrevet

Jeg flytter til trondheim om noen dager bare. Jeg blir gjerne med på treff :D

Aah, tøft! Du får følge med på siden her eller ta initiativ og bare bli med på det som er. Ellers så arrangerer jeg faste hundetreff/turer en gang i uka hvor alle er velkomne (link i signaturen min). :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...