Gå til innhold
Hundesonen.no

Forumet hadde ikke vært det samme uten-...


Mirai

Recommended Posts

Ble inspirert av en tråd på et annet forum!

Her skal vi ikke rose hverandre, men forklare hvorfor forumet ikke hadde ikke hadde vært det sammen uten akkurat den personen.

Jeg begynner med Silje! Fordi Silje får meg alltid til å le når jeg trenger det, og lager alltid masse morsomt i mange tråder. Ingen kan erstatte hennes fantastiske humor og spesielle innlegg! Dessuten deler vi The Jelly Fish Girls truppen vår, og ingen kan ta over der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier jeg at forumet hadde ikke vært det samme uten deg! Jeg vet ikke helt hvordan eller hvorfor, men det har nå blitt sånn at du er jo en av dem jeg har blitt litt glad i her inne. Men at du er en kjempetrivelig jente, er jeg helt sikker på! :) Du starter også mange morsomme tråder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumet hadde ikke vært sdet samme uten ALLE brukerene, for det er DE som gjør forumet.

Sorry, men jeg har lite til overs for tråder hvor man skal trekke inn personer og nick, hvem som man liker sånn og slik om, hvem man savner når de ikke er her, hva man synes om hvem osv. Det er alltid noen som vil føle seg oversett og bli lei seg over slikt. Og alltid noen som fisker etter komplimenter og blir snurt når de ikke får det.

For å svare på alle slike spørsmål med en gang: jeg kjenner kun EN bruker av sonen, henne liker jeg. Jeg lager meg ikke noe bilde av folk på nett - de er enten som de fremstår eller så spiller de noen helt andre fordi de sitter bak en datamaskin, jeg savner ingen her når de er borte - jeg savner gode diskusjoner, jeg har ingen interesse av å treffe noen fordi jeg er nysgjerrig på dem og som nevnt: Forumet hadde ikke vært det samme uten ALLE dens brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alucinor: Les, så oppfatter du at det ikke var ment som en tråd hvor man skal sitte i klubber og dele ut ros og skryte TIL hverandre, altså skal det ikke rettes til personen, men.. Ja. Det er ikke for at noen skal føle seg utenfor (så klart, har man vært registrert èn dag, så er det vanskelig å bli tatt med i en slik tråd).

Tråden var laget med tanke på å ha en positiv tråd :)

Dersom flere føler seg støtt av tråden, kan jeg godt stenge hele greia. Ikkeno' problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg syns det er kjempehyggelig med en anledning til å skrive noe pent om noen! Jeg har da begge barna mine her om ikke så mange andre kjente, men det er da ikke sånn at de blir fornærmet fordi jeg skriver pent om noen andre?

Det får da være måte på hva man skal snu til noe negativt! Stå på, du IW! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke sonen hadde vært det samme uten brukerne jeg da :) Alle som bidrar og deltar, lærer bort og tar til seg erfaringer hver eneste dag (nå hadde jeg trengt den smilien med rosa lommetørkle) gjør dette til en kjempetrivelig oppgave å jobbe med mange timer daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumet ville ikke vært det samme uten Camilla. En herlig jente med masse humor.:) Dessuten er det mulig og snakke til henne. :D

Trendy,Per Olav,Loke: Få diskusjoner har vel vært så bra som etter at de kom inn her. :)

Og selvfølgelig alle brukerne(inkludert meg selv tenk. :) )..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumet ville ikke vært det samme uten Camilla. En herlig jente med masse humor.:) Dessuten er det mulig og snakke til henne. :D

Den var på tide du.. Syns det er rart ikke flere nevner meg jeg!

...Nei, fra spøk til alvor, tusen takk! :) Og tenk det atte uten deg her, ville ikke greia vært det samme.. Vi har nok hatt en god del huske-stunder sammen vi ja! :)

Utenom Tanya, tror jeg ikke dagen ville vært helt den samme uten vg! ..eller som jeg liker å kalle de; alle sonisene! Jeg mener.. tenk om det BARE hadde vært canisere her da! TO canis-forum! Grøss og gru! :D

Nei, det her ble mye tull på en gang, tror ikke forumet ville vært noe forum uten alle som er her jeg, vanlige medlemmer, moddiser, adminer... Dere er alle KNALL! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke sonen hadde vært det samme uten brukerne jeg da :) Alle som bidrar og deltar, lærer bort og tar til seg erfaringer hver eneste dag (nå hadde jeg trengt den smilien med rosa lommetørkle) gjør dette til en kjempetrivelig oppgave å jobbe med mange timer daglig.

Helt enig :):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke dette forumet hadde vært noe uten alle de brukerne vi har her! :) Har lært ganske mye her, og er sikker på å lære enda mer! :) Men så klart, det er jo noen som har utmerket seg spesielt, men så har det også med hvor lenge man har vert der og hvor mye man kan om emnet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke trekke frem noen enkelte, men bare si at sonen hadde ikke vært det samme uten alle hundene rett og slett... Hva skulle vi diskutert og pratet om da, strikkeoppskrifter og værmeldinger?? :lol:

Du har et poeng! En klapp for hundene folkens, i tillegg til å være et supert samtaleemne- får de også late folk opp av soffa`n... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke trekke frem noen enkelte, men bare si at sonen hadde ikke vært det samme uten alle hundene rett og slett... Hva skulle vi diskutert og pratet om da, strikkeoppskrifter og værmeldinger?? :o

Nei! Teite TV serier og teite TV serier! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav
Jeg vil ikke trekke frem noen enkelte, men bare si at sonen hadde ikke vært det samme uten alle hundene rett og slett... Hva skulle vi diskutert og pratet om da, strikkeoppskrifter og værmeldinger?? :lol:
Fader'n. Espen - jeg forlanger ei gruppe for strikkeoppskrifter, værmeldinger og teite TV-serier. Dette hundevåset kan glatt kuttes ut.

--

Per Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Aldri tenkt over. Vi har liksom alltid gitt hundene grisehale og det går stort sett greit. Og det har jo gått fint med nesten alle jeg har gitt Tempo tidligere. Men da kaster jeg resten av den pakken og holder oss til ører og oksemuskler. Ellers får han margbein som er rå som du sier, og gir han aldri annet bein fra egen mat. Takk for info og fine kommentarer!  
    • Takk for det 🙂  Ting er smooth sailing enn så lenge, men hun skal selvsagt gjennom en fase med hormoner, unghund stadie, og mye mer. Blir nok mer og mer jobb etterhvert.     Har du noen tips til hvordan det bør/kan gjøres? Er det noe særlig tidspunkt jeg bør belønne? 
    • Bra det gikk fint! Bein burde aldri gis i noen annen form enn helt rå (og også da viktig at hunden tygger godt og ikke sluker). Haler inneholder bein, ører og oksemuskler ikke f.eks.  Han er utrolig fin 🖤
    • Haha, som eier av en hund med utrolig sensitiv mage måtte jeg le litt av dette En lettelse ulik noen annen, altså! Så bra at han kom seg  Så kjekt at dere har kommet skikkelig i gang med trening!
    • Sommeren har flydd forbi! Lenge siden jeg har postet her.  Tempo har vært på sommerferie og blitt passet for første gang i flere dager. Da var han hos mine foreldre og deres to hunder, begge tisper. Da tror vi kanskje han våknet litt som kommende unghund der han ble forelsket i Joya som hadde løpetid 😍😂 Da jeg kom tilbake kunne jeg og tydelig se testiklene hans 🙈 Før har jeg måtte leite og kjenne for å se at begge to er på plass enda. Nå var de lett å se 😂 Alle valpetennene har og falt ut 😁  Før ferien fikk Tempo være brakkerigg hund da jeg skulle gjøre en jobb på Atlantic riggen som lå inne til kai. Tempo ble god venn med en i brakken som hadde han på kontoret sitt mens jeg var ombord riggen. Det var flere andre som hadde med hunder der og Tempo ble og gode venner med flere av de ☺️ Dessverre har vi og hatt noen kjipe opplevelser. Rett før jobbturen klarte han å spise en nektarinstein. Han svelget den hel, så det var frykten for om den kom gjennom tarmene. Heldigvis kastet han den opp rett før vi skulle dra den dagen. Etter ferien fikk han en grisehale. Dette har han tidligere tålt helt fint, kanskje noe mer bløt avføring rett etterpå, men ellers helt fin. Denne gangen fikk han sprutdiare. Det rant flytende væske av han i over 1 døgn. Formen ellers var fin, han drakk, hadde fin farge på tannkjøttet og var aktiv. Etter pre/probiotika behandling, skånefor i form av ris og tørrfôr for mageproblemer stabiliserte det seg endelig! Aldri vært så glad før for å se en normal bæsj. I perioden etterpå gikk vi gradvis over til vanlig for og introduserte godbiter, så trening har vi dermed hengt litt bakpå med.  Men nå har vi kommet i gang med treningen! Vi har gått spor, trent feltsøk og litt lydighet. Utrolig hvor mye han husker etter en lenger pause. Vi har noen utfordringer på feltsøktet, men jeg tror kanskje noe av det løses i samme slengen som vi øver på å plukke og avlevere pinner i sporet. Vi har startet å trene på det, også får vi se hvordan feltsøket blir på neste økt ☺️
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...