ida Skrevet 17. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2006 Jada, det er søpletv. Men jeg må bare se om han velger hun alt for perfekte Sarah eller hun litt for følsomme Moana! Er det noen andre her som følger med på totalt likegyldige tv-serier, kanskje? Og hvem håper dere han velger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 17. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2006 Han må ta Moana! Sarah virker så falsk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 17. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2006 Håper han tar Sarah. Men han blir nok å velge Moana. Helt sikkert! Får ikke sett det for jeg skal legge meg nå.. Dere får si ifra hvem det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 17. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2006 Han må ta Moana! Sarah virker så falsk. Helt uenig! Jeg liker ikke Moana. Hun later til å være så dyp og sofistikert og blablabla.. Men jeg er ikke sikker på om hun bare spytter ut masse dype setninger for å høres bra ut... Men det er care.. Hehe. De er sikkert fine og flotte begge to. Synes bare den "normale jenta" skulle vunnet en gang også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 17. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2006 Vet at han velger Sarah og noen uker etterpå blir hun sammen med exen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 17. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2006 Hehe... Huff. Jeg ser liksom at han ikke er ordentlig forelska i henne.. :S Men, det var vel forventet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Montheo Skrevet 17. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2006 Har resultatene komt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 17. Juli 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2006 Hun Moana var iallfall skikkelig forelsket i ham, da... Dakar hu ... Men nå er det Osborns. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 17. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2006 Han valgte Sarah.. Viste det før det skjedde, jeg har lagt merke til at på stort sett alle sånne reality program så velger h*n bort den som kommer til H*n først og velger den siste. Sikkert for at h*n ikke skal virke så altforglad og gjøre seg fort ferdig med å bli kvitt den siste eller noe.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 17. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2006 Vet at han velger Sarah og noen uker etterpå blir hun sammen med exen sin. Åssen vet du det? Dessuten var det skikkelig skuffende at han valgte henne foran Moana EDIT: Ved litt googling så viser det seg at romansen ryker og Travis går tilbake til dama han hadde for 4 år siden B) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 17. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2006 I couldent care less Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Montheo Skrevet 17. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2006 Ved litt googling så viser det seg at romansen ryker og Travis går tilbake til dama han hadde for 4 år siden B) Så mye for ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shanice86 Skrevet 18. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2006 Takk gud for at han valgte Sarah! Men dumpet hun han ?? Jaja, de forholdene der pleier aldri å vare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 18. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2006 For noen år siden ble jo hun lysehåra og han brannmannen sammen tror det går fint med de ennda faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane_ Skrevet 18. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2006 jeg visste at han kom til å ta sarah, for jeg sjekka på nett for mange dager siden.. klarte ikke å vente lenger.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 18. Juli 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2006 Også sa du ikke noe.... Nei nei . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane_ Skrevet 18. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2006 Hehe.. jeg tenkte ikke på det.. sorry.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar