Rambo Skrevet 16. Juli 2006 Rapporter Skrevet 16. Juli 2006 Tenkte jeg skulle lage en bildetråd for Rambo nå :mellow: Rambo er en kastrert hannhund som er blanding mellom papillon og yorkshire terrier. Han er veldig livlig, og elsker alt og alle. Man må bare elske han Her er vi hele TRE måneder gammel! Tyggebein har altid vært min favoritt Se så flink jeg er! Her koser jeg meg på skrivebordet, med en bit av et bein så klart ;-) Bare le du mor, neste gang du må bade, så skal jeg sitte der og kosesnakke med deg! Etter et bad må vi tørke oss, for den gnikkingen mor kommer med, funker bare ikke! Nå blir jeg fin! *dele opp* Edit: Endret litt..
Rambo Skrevet 16. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juli 2006 *Fortsette* Kan jeg få litt privatliv? Hva er det med mødre som må stikke nesa si opp i alt? Hm, ikke det resultatet jeg håpet på.. Nå begynner jeg å bli lei! Først må jeg posere med en rose i munnen.. ..Så må jeg posere med et flagg i munnen.. ..Så må jeg posere som gangsta.. ..Deretter må jeg posere for en slags baderingreklame! Hvor skal dette ende? *dele opp*
Rambo Skrevet 16. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juli 2006 *Fortsette* Er det bare meg eller ligner jeg på selveste Rex? Han er jo bare helten min! Hva? Hvorfor ler du? Okei, greit, jeg ligger kanskje på litt merkelige måter, men må du mobbe meg for det da? Ta det med ro jenter, det er nok av meg til alle sammen! B) Får ikke dette bildet deg til å smelte? Dette er min storebror, han heter Quatro. Gjett hvem som er hvem :mellow: *dele opp*
Rambo Skrevet 16. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juli 2006 *Fortsette* Dette vannet er alt for kaldt for meg! Se så søte vi er! Okei, Lucaz..Du er min venn, men du kan jo være LITT mer diskre Mmm, det er deilig å sole seg! Kan jeg få litt privatliv? Greit! Jeg går.. Nå fikk du viljen din, og jeg gikk, så hvorfor følger du etter meg? <_< *dele opp*
Rambo Skrevet 16. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juli 2006 *Fortsette* Så deilig det var å ligge her! Er det en mus jeg ser? Jeg ELSKER å vaske gulvet! Etter en slitsom dag med å jakte på mus, så liker jeg å slappe av i senga.. Mor sa jeg måtte ha denne på meg for å beskytte såret, hvis ikke måtte jeg gå inn *Dele opp*
Rambo Skrevet 16. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juli 2006 *Fortsette* Da har vi vært ute på tur sammen med en kongepuddel som heter Stella (kjenner to kongepudler ved samme navnet, og dette er Ingvilds's Stella..) Her er Stella Stella og meg Jeg går ut i vannet Såå flink jeg er til å svømme, dette er min andre svømmetur i livet Vi så en andefamilie Så to bilder fra lek i går.. Her hopper jeg etter en tom dorull Stilen er ikke den mest elegante :mellow: Også en film fra Stelle og meg som leker :-D
Djervekvinnen Skrevet 16. Juli 2006 Rapporter Skrevet 16. Juli 2006 Flotte bilder av flotte Rambo! Han er et sjarmtroll den lille gutten der!
Miko Skrevet 16. Juli 2006 Rapporter Skrevet 16. Juli 2006 Awww, så nydlig Kjempe fine bilder og morsom text
Elin Skrevet 17. Juli 2006 Rapporter Skrevet 17. Juli 2006 Ååååå vil å ha en sånn hund!Han var bare knalltøff!
SoppenCamilla Skrevet 18. Juli 2006 Rapporter Skrevet 18. Juli 2006 Hehe, så skjønn! Skikkelig koseklump!
Rambo Skrevet 18. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 18. September 2006 Her er noen bilder fra en tur til Vatenvatnet.. Lucaz inviterer til lek Mens Rambo koser seg med en fresbee Rambo er herved SAS sin maskott! ;-) Her holder jeg Rambo og Lucaz for å sjekke hvem som er tyngs, må si jeg synes Rambo virker hakket tyngre, men de ligger veldig jevnt i vekt.
millis Skrevet 18. September 2006 Rapporter Skrevet 18. September 2006 Så fine bilder! Kjempe nydelig både Rambo & Lucaz
Rambo Skrevet 11. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2006 Nå har jeg laget en liten slidebilde-presentasjon av Rambo sitt første leveår
Rambo Skrevet 25. Desember 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Desember 2006 Nå er det en good stund siden jeg har lagt inn noen bilder ja Her er noen i fra i går, (fortalt av Rambo) Se, jeg fikk DEN kule julegaven Men kvaliteten på lekene var grusom, jeg ødela de og spiste masse på 5 min, så mor måtte ta fra meg alle lekene bortsett fra knuteleken Men hun sa hun skal kjøpe ny julegave til meg Etter julegaveåpningen må vi bare leke litt med papiret Skal få mor til å huske på å legge ut bilder litt oftere
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar