Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjemmesider

TineSimbaNana

Recommended Posts

Skrevet

Lurer veldig :P

Hvem sin hjemmeside er du innom nesten hverdag??

jeg er innom:

Emma og Yaris - Liker å titte på de siste oppdateringene :lol:

Cathrine og Mira - elsker å se om det er noen nye oppdateringer også liker jeg å lese og se på dems flotte hjemmeside :P

Hilde og Chris - Sjekker alltid om det er noen nye bilder

Martine, Emil og Blondie - Bra side med mye oppdateringer

Vicky - Liker denne siden men skulle ønske det kom fler oppdateringer litt otere :P

Odin, chana og Lilo - Gøy å følge med på halvsøsteren til Nana :P

Mona - alltid innom for å sjekke oppdateringene :P

Rex - flott side :P

Det ble noen det :P

Skrevet

Menes vel helst private hjemmesider tenker jeg... :lol:

Er ofte innom sidene til alle jeg har på msn, og en del andre, ingen nevnt ingen glemt..

Såklart mest morro å kikke innom sider som oppdateres ofte... :P

Skrevet

De sidene jeg er innom hver dag er:

www.hundene.com

www.tuppetroll.com

www.jakt-labben.no

www.vipsen.com

www.potetrykk.tk

Og så er det mange fler, men det der er de jeg ser på.. Ofte oppdatert, fine sider med godt innhold!

Skrevet

Jeg er innom disse:

Martine, Emil og Blondie - Vidunderlig side som er utrolig flott, men masse flotte bilder og oppdateringer

Helene, Ace, Minnie og Mia - Elsker å titte i albumene

Line og Felix - Denne siden er kjempe flott og jeg har fått ett herlig syn på pudler

Tine og Gizmo - Liker siden kjempe godt

Monika og rex - Liker siden kjempe godt

Julie og Mona - Siden er fantastisk herlig, og jeg synes ulvehunden er så herlig

Charlotte og Lisa - Siden er super med enormt bra bilder, og en flott hund

Hundesonen.com - Hehe, jepp, liker dette forumet :lol:

Guest Christine
Skrevet

Jeg er innom disse:

Martine, Emil og Blondie - Vidunderlig side som er utrolig flott, men masse flotte bilder og oppdateringer

Helene, Ace, Minnie og Mia - Elsker å titte i albumene

Julie og Mona - Siden er fantastisk herlig, og jeg synes ulvehunden er så herlig

Charlotte og Lisa - Siden er super med enormt bra bilder, og en flott hund

Hundesonen.com - Hehe, jepp, liker dette forumet :lol:

Det er vel de sidene da :P

Guest Vicky
Skrevet
Vicky - Liker denne siden men skulle ønske det kom fler oppdateringer litt otere tongue.gif

Ja, det er ganske dødt på den nå :icon_redface: skal skjerpe meg med oppdateringer.. har bare sittet "litt" fast med layen, også er jeg drittlei den gamle.... men nå har jeg fått ny inspirasjon! nemlig av de nye skoene mine! :icon_redface: Så nå skal jeg komme meg igang med ide`en min. Så regner med jeg snart har den ute.

Morro å høre du er innom sia mi :mellow: ingenting annet er mer inspirerende!

Skrevet

er inne på hundesonen hver dag visst jeg er her :icon_redface:

ellers så er jeg alltid inne på to forskjellige Grand Danois forum, Hestemarked, oppdretteren min, faren til Theo, og Aussiegårdens å Lie-Brie :icon_redface: Det er disse jeg er oftest innpå

Skrevet

Ofte innom

* Rex sin side

* Tiko sin side

* Vipsen

*Renate A

Noen av sidene jeg ofte er innpå. Veldig fine side :icon_redface:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
    • Med denne innstillingen kommer du til å få mange overraskelser i hundeholdet ditt i årene som kommer:) 
    • Tenker at du først og fremst må stikke fingeren i jorda å innse hva slags gener valpen din har. Alle disse tre rasene har grunnleggende mye jaktinstinkt. Alt beror seg ikke på at du er flink til å trene hunden din i valpestadiet. Om du har valp etter foreldredyr/linjer med mye stress og lite impulskontroll har du mildt sagt en jobb foran deg Jeg hadde aldri, ALDRI stolt på min amerikanske bulldog alene rundt små dyr eller katter. Det ville høyst sannsynlig blitt blodbad. Ikke fordi han var slem, ond eller dårlig trent. Men fordi han hadde ett voldsomt jaktinstinkt. Jo før du innser at det mest sannsynlig kan være tilfelle med din hund og, dess bedre er det. Tilrettelegg for minimalt med triggere for hunden din og å holde dyra skilt når du ikke hjemme eller kan følge godt med på interaksjonen mellom dem er mitt beste tips til deg. Pluss, trene på impulskontroll og konsentrasjon. Atferden på hunden din kommer garantert til å forandre seg når den går igjennom de forskjellige kjønnsmodningsfasene - kanskje spesielt dersom du har hannhund.  Fortsett å trene gjennom hele livet til hunden din så minimerer du sjansen for at noe går galt. 
    • Jeg meldte en bekymring til mattilsynet i sommer. Hadde masse bevis på at dyrene ikke hadde det bra, hadde samtaler på telefon, SMS, mailkorrespondanse med saksbehandler fra Mattilsynet, pluss jeg lagde egen googledisk-folder med bilder og videoer av forholdene som hun/de fra Mattilsynet hadde fri tilgang til. Jeg vet også at Mattilsynet var der i hvert fall en gang på befaring. Det endte i at eieren fortsatt har dyrene, noe jeg syntes er heeelt hårreisende.  Hundene hadde tak over hodet, tilgang til mat og vann - så da var det ikke skjellig grunn til omplassering. På tross av at de konstant sto ute, sloss så blodet sprutet og ikke ble møkka for... Nå har jeg flytta, men da jeg fortsatt bodde i området stod det to voksne pluss fire/fem valper i samme hundegård. Alle utenom den ene var forholdsvis store driv- og jakthunder på rundt 25/30 kilo. Tror også at Mattilsynet har sykt mye å gjøre, med lite ressurser til å gjennomføre alt, at de kun har mulighet til å befare bekymringer der dyr er døende eller har veldig, veldig kummerlige livsforhold. Det du beskriver er selvfølgelig helt ******, men trolig ikke nok til at Mattilsynet kommer til gjøre noe.. Dessverre.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...