Gå til innhold
Hundesonen.no

Pirates of the carribean i dag! :-D

Jeampi

Recommended Posts

Skrevet

I dag skal jeg se Pirates of the Carribean (skrevet riktig?) ;)

Gleder meg! Elsket den forrige og jeg elsker skuespillerne, så dette blir kanon :P Noen som har sett den?

Skrevet

;) Eg vil også se den... ingen som vil se den med meg. Alle bare går fra meg *humf*

Noen som vil ta meg med på kino og betale snop og drikke og beleten for meg *engel* ?:P

Skrevet

Jeg er egentlig ikke noe premieremenneske jeg da, så jeg ser den nok etterhvert.

Alle sier at den første var bedre, men siden den første rula planeten så gleder jeg meg minst like mye til den andre ;)

*A pirates life for me!*

Skrevet

Jeg så den i går ;) den var konge! vet ikke helt hvem jeg syns er best, nr1 eller nr2 :S kjempebra begge to :P absolutt blant mine favoritter!

Skrevet

jeg kan hele manuset til jack sparrow på film nr 1 utenat ;)

jeg skrev ned hele hannes manus på pcn :P

digger han enda B)

trur jeg skal skrive manuset hans denne gangen og :P

jeg digger de filmene. har cden, filmen ja alt=D

I dag skal jeg se Pirates of the Carribean (skrevet riktig?) :P

noope *pirke* det skrives sånn her Pirates of the Caribbean=)

jeg var litt ekkel nå men rett skal være rett :P

du hadde ihvertfall ikke så mye feil som vennina mi: hu skrev det sånn her pirats of de caribin :P

*Endret av mod Nina, dobbelpost*

Skrevet

jeg skal se den i dag og gleder meg såå masse!! ;) sikle litt på Jack Sparrow! :P

elsker den første filmen, så håper at denne også er bra! noe den helt sikkert er!

Skrevet

jeg så den også i går, men er ikke helt enig med stine i at dere skal glede dere masse... enern var absolut best.. og er litt lite handling i filmen, men bra effekter og skuespillere liksom, men selve filmen begeistret ikke meg så mye helt ærlig

Skrevet

Søs (Luna) så den i går uten meg *host* Må få sett den da, bare få fart på kinofølget mitt (slutt og jobbe så mye, Zipp) ;)

Hei! Jeg har fri hele neste uke.. B)

Skrevet

Jeg skal også se den idag banana . Gleder meg noe sinnsykt, fine Jack Sparrowmannen a114.gif

Hmm, finne meg noe å sikle på jeg også kanskje...????

:lol:

kvinnfolk.... verre en mannfolk.!

Skrevet

Jeg og sitter nå bare og venter på tren, gleder meg til den. Jeg syntes og det var litt kjedlig med slutten.

Så nå for tiden gå fort så 3ern kommer snart :lol:

Skrevet

Hmm, finne meg noe å sikle på jeg også kanskje...????

:lol:

kvinnfolk.... verre en mannfolk.!

Ja det syns jeg du skal B) .

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hva gjør man om det ikke går? Og hvor lenge prøver man å få det til å funke? 
    • Det er veldig individuelt. Jeg har aldri hatt noe problem med hundene og sjelden kattene, men tok til oss en voksen omplasseringskatt som gikk etter hundene og angrep dem, han ble levert tilbake. Har tatt til meg både kattunger og voksene katter, men aldri prøvd med "ikke kattevante" voksene hunder. Har hatt Sheltie (gjeterhund) og aldri hatt noe problem, men har du hund med høyere gjeterinstinkter kan det bli problemer.  Noen ganger går det sånn også. Passhund (Jämthund) og ny ungkatt.  
    • Generelt sett, ja. Gjeterinstinktet er et "subsett" av jaktinstinkt. Det betyr ikke at det ikke kan gå, mange gjeterhunder lever jo for eksempel på gårder sammen med katter. Men å leve inne i samme hus blir fort noe annet igjen. Du kan jo snakke med oppdretter om hvordan foreldre og søsken evt. går med katt, og du vet kanskje selv hvordan hundene dine reagerer på katter og andre smådyr på tur? Selv om det er noe litt annet så gir det en indikasjon på hvor sterkt jaktinstinktet er.
    • Har gjetere høyt jaktinstinkt? Jeg har gjeterhunder.
    • Det kommer an på hunden og katten, gemyttene deres, og hvem som kom først i hus. Hunder med høyt jaktinstinkt (gjetere, mynder, terriere mm.) går generelt dårligere med katter fordi de trigges lettere til å jage dem. Vi hadde to katter da vi fikk hund, og det gikk aldri bra. Vi endte med å omplassere kattene. De var dog voksne omplasseringskatter som ikke var spesielt trygge i utgangspunktet, og vi kunne ingenting om hundetrening og fikk en rase med mye jaktinstinkt.  En voksen og trygg katt og en valp med mindre jaktinstinkt har større sjanse for at det går bra, eller en kattunge sammen med en voksen hund som ikke har vist mye interesse for å jage katter. De fleste kan trenes og tilvennes med litt kunnskap, men ikke alle. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...