Gå til innhold
Hundesonen.no

Produkt tips


Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

Ville egentlig bare komme med et lite tips jeg.

Om du skal kjøpe deg musematte, så er det ikke alltid vits i å kjøpe på hunde nettbutikk.

På Ikea har de akuratt den samme typen, mange forskjellige størrelser til 15 ,- Og i denne femtenkroners pakken er det 6 stk. Smart ;)

Om du har et tips eller to, som man kan spare penger på, så skrik ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har tenkt å kjøpe løpestreng eller line til å ha i hagen:

Ikke kjøp den røde plastbelagte på dyrebutikken som koster 3-400kr , kjør heller til Ica Maxi å fa samme røde plastbelagte lina for 69 kr. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istedet for de gule/orange superhåndklene til hund, kan du kjøpe Jordan orange gulvklut, eller gulvklutene på Nille som er enda billigere. :lol:

Kjempekjekke å ha i bilen og ved inngangsdøren til å tørke av skitten og våt hund, og selvfølgelig etter et bad. Men de må ikke vaskes med mykemiddel for da mister de mye av absorberingsevnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at de tynne bindene fra libress med vinger er fine å bruke i tispe-trusa. Deler de bare i to og fester de fast. Sitter som støpt og suger til seg alt :P

Og jeg tar en av minstejentas up&go-bleier, klipper hull til halen, og voilà: Tispetruse

Kremt... fungerer vel best på småhunder, og såbør man tilfeldigvis ha en bleieunge i huset :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...