Gå til innhold
Hundesonen.no

Ferieopplevelser


vipsen

Recommended Posts

Kriteriene mine er bare at den må være rosa og stor nok :icon_redface: Men ja, en sydenferie hadde vært noe. Gale damen.

Jeg har jo sagt at jeg har en rosa stor koffert med grønne flekker på jeg skal frakte deg i.. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_redface: Jeg skal jeg skal jeg skal :mellow: I morgen 12.45 tar jeg glatt av fra Værnes retning Ayia Napa, Kypros, for husmorferie i 2 uker :icon_redface: Wooohooo! Det blir moro! Og deilig med fri fra alt og bare tid til meg selv! Tror jammen meg at jeg får tid til å sminke meg en gang eller to også :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på Norsk Vinner i Lillestrøm vi... Det er vel det gitt. :P

Vi dro på lørdag fra Lillestrøm da, og til Stranda camping på Biri og lå der ei natt! Godt å slippe bjeffing gitt! :rolleyes:

Ellers så har vi ikke andre planer. Kan hende det blir en Sverigetur da, men vi får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på Norsk Vinner i Lillestrøm vi... Det er vel det gitt. :lol:

Vi dro på lørdag fra Lillestrøm da, og til Stranda camping på Biri og lå der ei natt! Godt å slippe bjeffing gitt! :rolleyes:

Ellers så har vi ikke andre planer. Kan hende det blir en Sverigetur da, men vi får se!

var dere der helt fra tirsdag eller? Gikk igjennom der to ganger, men det var tidlig i uka. og på kvelden. Men ikke umulig å høre all bjeffing derfra på dagen :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var dere der helt fra tirsdag eller? Gikk igjennom der to ganger, men det var tidlig i uka. og på kvelden. Men ikke umulig å høre all bjeffing derfra på dagen :lol:

Nei, vi kom på torsdagsettermiddagen vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilferie på Sørlandet/vestlandet. Først på besøk i Dyreparken - tok oss to dager der. Guttungen kosa seg, bikkjene hadde det greit i bura som tilhører parken. Så Kaptein Sabeltann, kjørte med Den Sorte Dame og greier. Også ble det litt is og sukkerspinn.

Det var dessuten stas å bo på hotell og sove i stor seng. Så han ville ikke hjem, han ville bo videre på "botell".

Turen fortsatte til Bryne, og besøk hos svigeforeldre. Der ble det et besøk i Kongeparken og et på Soma gård. Guttungen kosa seg masse. Så bar det hjemover, og bilen mista en duppeditt på hjulet, så i stedenfor å overnatte i Risør, så ble det overnatting i Grimstad og en verkstedregning på 3 lapper ...

Det var deilig å bare ha to hunder med seg. Litt uvant og stille, så det var rart i går da alle fem var på plass, +/- en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært 1 uke i Mallorca, 2 uker på Hytta i Sogn..

Også vil jeg veeeeldig til Sverige noen dager neste uke, men tror ikke jeg kommer meg dit :(

Ellers er det NKKU leir i august :devilbanana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært to uker på Kreta. Første uka bodde vi en liten by kalt Tavronitis. Der bodde vi i et digert hus med to basseng. Vi hadde også under 500m til stranda. Og på stranda lå det to tavernaer. Den ene(første vi møtte) var ekkel, maten var vond og for å få et fullt måltid måtte du bestille salat/pommes frites ved siden av. Den andre derimot. Der var maten sinnsykt god! De hadde fulle tallerkner og viste VM på storskjerm :P De hadde også den beste pizzaen jeg noen gang har spist!

Andre uka var vi i Kato Gouves. Pappa hadde lest på nettet at det var dit du dro hvis du ville komme vekk fra alt.. Yeah right! Men vi koste oss. Mange hyggelige briter, og ellers mye hyggelige folk. Det var kun en dag vi hørte andre skandinaviere der, og da kom det en buss fmed svensker, men heldigvis flytta de til et digert hotell som lå i nærheten.

I Gouves spilte jeg også tennis for første gang. Det var innmari moro! :devilbanana:

Planene framover er hytta på sørlandet om noen dager. Har også tenkt å ringe til hu dama som ordner med leiren å spørre om plassen fortsatt er ledig. Fikk plutselig veldig lyst her om dagen :P Mamma og pappa får ta seg av Bajnok for ei uke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummmm.... 3 TIMER TIL SOMMERFERIE !

3 uker til endes - det er det lenge siden jeg har hatt :devilbanana:.

Ikke har jeg store reiseplaner heller - men neste helg går turen til Ransäter og utstilling + lp-konkurranse sammen med en gjeng andre mer eller mindre gærne hundefolk, helga etter er det vel utstilling på Nesbyen så vidt jeg kan huske. Ferien avsluttes på NKK Bjerke :(. Jeg håper på mange deilige dager med trening av hund, lange turer og generell avslapping !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...