Gå til innhold
Hundesonen.no

Heidi og Aquila


Heidi P

Recommended Posts

Heisan

jeg er helt ny her på hundesonen, og gleder meg til å lese igjennom mange intr innlegg, og ant også stille endel spørsmål selv :)

Jeg er 32 år, og min mann og jeg gikk i forrige uke til det steget og kjøpe oss en shæferfrøken. Hun er 13 uker gammel, så hun er en stor valp, men det synes jeg er helt greit. Jegselv er vant med hund, men har aldri hatt hund selv . Min mann har hatt shæfer omtrent hele sitt liv .

Aquila ser ut til å være en snill og rolig frøken, og vi stortrives med henne :)

fra før har jeg tre marsvin som lever frittgående i annen etasje, samt to hester. Hestene har i alle år vært klikkertrente, og vi har også begynt å klikkertrene hunden. Iogmer jeg er vant til å klikkertrene hest, så blir nok vår versjon av hundeklikken en mellom ting mellom hundeklikking og hesteklikking (de arter seg litt forskjellig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit :)

Gratulerer med valp! Hvordan går det med de frittgående marsvina når hunden er i hus? Hehe.. Ser for meg en kjempehappy valp, men ikke fullt så glade marsvin :)

Håper du vil trives her, så får du bare spørre dersom du lurer på noe angående forumet.

Husk også å lese gjennom Retningslinjene slik at du har et lite inntrykk av hva som er lov og ikke her på forumet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen :)

Vi pusset opp i fjor sommer og la parkett over hele første etasje, marsvina og vi bodde oppe på datarommet mens vi pusset opp, og marsvina ble boende her oppe. Her har de tepper og to like store rom som de hadde nede. Rommet de bor på er tvstue og datarom, så det er greit for oss også å tilbringe endel tid her :)

Aquila har hilst på marsvina, men var igrunn bare intr i møkka deres ,som visstnok smakte fortreffelig .... Hun fikk snuse på en men den var ikke så spennende syntes hun :P

Men det er selvsagt slutt med løse marsvin på verandaen da .... iallfall for i år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...