Gå til innhold
Hundesonen.no

Silje og Tequila


Siljee

Recommended Posts

Heihei!

Må vel legge inn en liten presentasjon av meg og bofferene.

Har ei schæfer tispe på 5 år. Ebafarmens Tequila. Hun har vært hos meg i snart ett og et halvt år og er uten tvil blitt ei skikkelig gojente. Hun er eid av Kennel Trinento og Kennel Ebafarmen (Sverige). Ellers har jeg en kastrert langhåret schæfergutt som heter Jarro av Trinento.. Han er 4 år og er en veldig stor schæfer:) mer om begge senere :)

Drev litt med aguilty og rundering + lydighet med Jarro, helt til han måtte operere ryggen, han er nå under rehab, og blir nok helt fin i igjen. Men det har vært en tøff periode! Tequila har foreløbig bare vært kosehund til lange skogturer etter at hun kom til meg, med unntak av litt lydighetstrening og diverse. Hun kan jo masse fra før men tiden har ikke strukket til. Nå til høsten blir det nok endel kurs med begge to!

Kanksje legge evd noen ord om meg selv også. Er en jente på 20 år.Har i tillegg til bissebofferne mine en kaldblodshest som jeg bruker i sprang og Mounted games.

Studerer ved UMB (gamle NLH) matvitenskap, og endel etologi og foring av dyr ved siden av.

Håper på mange fine diskusjoner og forum. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...