Gå til innhold
Hundesonen.no

Bur eller hundeseng/teppe!

Heidi

Recommended Posts

Vi har både kurv og bur.... :D Hun bruker det litt hipp som happ, så tror ikke det ene er bedre enn det andre. :x Buret blir også brukt når vi er borte , men står åpent når vi er hjemme og da bruker hun det flittig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler.. Bur er veldig praktisk så lenge hunden føler seg trygg der.. Et sted den føler den kan være helt i fred, selv når det er masse besøk hjemme! Hun bruker begge hipp som happ, buret hvis hun er utrygg på stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en hundeseng i stuen (som han ikke bruker :D:x )

Også bur på rommet. ( Har han som regel der når han må være alene)

men om nettene så er han løs i rommet.. Men sover alltid ved døren.

Får kald luft under dørsprekken.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goshi har eget rom i kjelleren, og der har hun et stort bur. Vi har delt opp rommet så der er to store bur/båser. (Hero hadde den eine). Når vi er ute og reiser og hun er med så har vi bur til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tequila har bur, men døren står åpen hele tiden. Til hun var ca 2 år så var hun i det, med lukket dør om natten og når hun var alene hjmme. Men så "fortalte" hun meg at hun ikke trengte det lengre så etter det så har hun gått fritt rundt hele tiden. :D

Om natten sover hun somregel under sengen min eller i sofaen. :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chicka har dyne, hundepute og magnetmadrasser på soverommet som hun ligger på om natten...når hun ikke ligger i sengen min.

I stuen har hun et reinsdyrskinn med teppe under om hun ligger på, dette ligger under stuebordet.

Og ved dataen så har hun en hundepute og et tykkt teppe under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Valpene har blitt store! Vil gjerne se oppdaterte bilder av resten av valpegjengen også 😍 Julehilsen fra Pod (8 mnd), Ild (1 år) og Floss (7 år).
    • Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...