Heidi Skrevet 13. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2004 Hei. Vi har snakket en del om og anskaffe os en til hund på et tidspunkt Vi vil gjerne ha en blanding av Rottweiler/Doberman. Grunnen til denne rase er da jeg syns at en rottweiler er alt for kraftig og en doberman er alt for tynd så blandingen er jo passe Har set mange flotte hunder af denne blanding, og den har et ligeså stort aktivitets nivå som Schæferen Så hvis dere ser noen som har valper af denne blanding til salgs så må dere veldig gjerne si dette til mig Andre som har denne rase eller kjenner noen som har og som kanskje kan vise bilder eller fortelle litt om den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 13. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2004 jrt & rotman har en slik blanding. obersten er jo blandet av dobberman og rottweiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 13. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2004 De er utrolif flotte da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 13. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2004 jrt & rotman har en slik blanding. obersten er jo blandet av dobberman og rottweiler. [/quote Jepp Oberst er rigtig fin han Ville gjerne ha en som har hoved som en doberman. Syns de fleste av denne blanding har det. Noen som har set en som ligner en rottweiler i hode?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 13. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2004 Eneste jeg fant var en som skulle omplaseres i sverige, utrolig flott da! http://bzz.se/?showadd=26247®ion=11&group=9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 13. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2004 Takk for linken Fin hund, men den lignede mye på bare rottweiler ville gjerne ha en som lignede mest på dobbis. Hvordan kan man vite at den kommer til og ligne mest på dobbis som valp? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 13. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2004 Det blir vel ikke lett nei. Men jeg er enig med deg, synes blandingen er finest faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar