Prins Skrevet 7. Juli 2006 Rapporter Skrevet 7. Juli 2006 hei jeg har lest mangen svar og på slutten av mange svar ser jeg sånne fine "autografer" med bildet av hunden og navnet dens hvordan lager dere de? og i såfall hvor? har veldig lyst på jeg også
Line_ Skrevet 7. Juli 2006 Rapporter Skrevet 7. Juli 2006 hei jeg har lest mangen svar og på slutten av mange svar ser jeg sånne fine "autografer" med bildet av hunden og navnet dens hvordan lager dere de? og i såfall hvor? har veldig lyst på jeg også Hva er navnet på hunden(e) din(e)? Og har du noen bilder av han/hun/de?
Prins Skrevet 8. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juli 2006 Hva er navnet på hunden(e) din(e)? Og har du noen bilder av han/hun/de? :angry: hei hunden heter Prins og er en border collie. begge opplysningene kan være med ,men ikke et musst fikk ikke til å legge inn bilder må de være på internett?
Line_ Skrevet 8. Juli 2006 Rapporter Skrevet 8. Juli 2006 hei hunden heter Prins og er en border collie. begge opplysningene kan være med ,men ikke et musst fikk ikke til å legge inn bilder :angry: må de være på internett? Du kan sende det til meg på mail, [email protected]
Prins Skrevet 8. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juli 2006 Du kan sende det til meg på mail, [email protected] har sendt bilder håper de ikke er for store :angry: jeg kunne ikke bruke de som personlig bilde eller vedlegg her inne...hvordan kan jeg få dem mindre?
alucinor Skrevet 8. Juli 2006 Rapporter Skrevet 8. Juli 2006 Kan du lage til meg og, Line? Noe i samme stil som du selv har og som du laget til Mona. Du finner bilder på http://home.no.net/alucinor Teksten skal være Mei Alucinor, om du får plass og det ikke ser dumt ut, så sleng på Rottweiler og. Blir kjempe glad om du gidder. :angry:
vipsen Skrevet 10. Juli 2006 Rapporter Skrevet 10. Juli 2006 har sendt bilder håper de ikke er for store jeg kunne ikke bruke de som personlig bilde eller vedlegg her inne...hvordan kan jeg få dem mindre? Bildene kan du forminske i et bildebehandlingsprogram feks (her har andre bedre peiling enn meg ) Evt kan du feks laste dem opp her: Photobucket og krympe dem der inne, bildene ligger da på nett.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar