Gå til innhold
Hundesonen.no

Sutretråd!

ida

Recommended Posts

Guest Christine

Slutt å sutre:P

Jeg har sovet mist i skauen i Oslo, med 31 hunder som har bjeffa som bare "¤%#, og DEN tempraturen...Jeg sovna med en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å jobb nattarbe, og sov på dagtid nå...(Der er ikke lett, selv med vifter!)

Det gjør jeg også. Skjønner det er varmt om nettene, men prøv å sove på dagtid! Skikkelig kjipt fordi det er enda varmere, drømmer å ligge på stranda og ikke i senga, og ligger å hører på alle som hr det moro ute (unger som leker og bader i sprederen og sånn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg haaaater å sove når det er varmt! Helt forferdelig...

men akkurat nå har vi ikke det problemet her på vestlandet ;)

er verre på jobb når det er glasstak på senteret slik at det fungerer som et drivhus og air conditioneren er slått av i hele senteret for komunen vil spare penger...VARMT på jobb!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Bodø er det sånn at hvis vi åpner vinduet så blir det kaldt nok til å klare å sove. Nå er det jo forskjellig på hvor kaldt det må være før folk sovner, jeg har det sånn at hvis jeg blir kald på nesen, så får jeg ikke sove ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier forresten å ta dynen ut av dynetrekket og kunn sove med dynetrekket som sagt. Så sover eg al fresco også da. :D

Jeg sover med dun dyne, det er kanskje derfor det er varmt? :D:) Takler ikke å sove med bare laken/dynetrekk for jeg pleier å vikle beina inn i dynen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...