Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppdatering på Småen


Lazita

Recommended Posts

Nå er hun en uke over halveis i drektigheten(hvis hun har tatt da :wink: ) og hun har nå ikke lengre en opptrukken buk(noe denne rasen skal ha) og hun har (etter vår badevekt da) lag på seg ca 2 kg, hun veide 7,5kg når vi kom hjem etter parrinen og nå veier hun nesten 9,5-10kg 8) .

Så vi håper jo på at hun har tatt seg da og at det ikke er noe falsk drektighet på gang her.

Hun har jo ikke fått noe mere å spise nå enn hva hun fikk før hun ble parret så det er ikke mengden på foret som gjør at hun har lagt på seg det er jeg sikker på. :wink:

Skal ringe vetten i morgen og høre når jeg kan rønke henne for å se om hun har valper, og ikke minst høre hva det koster å rønke(kan ikke si at jeg er rik for tiden). :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er hun en uke over halveis i drektigheten(hvis hun har tatt da :wink: ) og hun har nå ikke lengre en opptrukken buk(noe denne rasen skal ha) og hun har (etter vår badevekt da) lag på seg ca 2 kg, hun veide 7,5kg når vi kom hjem etter parrinen og nå veier hun nesten 9,5-10kg 8) .

Så vi håper jo på at hun har tatt seg da og at det ikke er noe falsk drektighet på gang her.

Hun har jo ikke fått noe mere å spise nå enn hva hun fikk før hun ble parret så det er ikke mengden på foret som gjør at hun har lagt på seg det er jeg sikker på. :wink:

Skal ringe vetten i morgen og høre når jeg kan rønke henne for å se om hun har valper, og ikke minst høre hva det koster å rønke(kan ikke si at jeg er rik for tiden). :wink:

Mener du røntge?

Så spennende :D

Du bare må si ifra når isbjørungene er på vei =D> :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japanerene kan få alt i fra 1 valp til 7(det er det meste jeg har hørt),men 3-5 valper er normalen.

har snakket med vetten i dag for å være sikker på å kunne telle valpene så kan vi ikke rønke henne før det er 10 dager igjen av drektigheten(for da er skjellettene utviklet hos valpene så da går det an å telle dem), men vi kunne ta en blodprøve nåfor å se om hun er drektig og den kostet mere enn å rønke henne :-o :-o tror jeg venter til like før jeg også rønker vi henne for da går jo det an å se hvor mangen valper det er :wink: hvis det er noen valper der da :wink:

forventet fødsel er ca 8 Juli.

Vi skal ikke beholde noen av valpene(skal jo kjøpe oss en ny hannhund med tid og stunder. bare venter på den rette kombinasjonen :wink: ), men vurdere å sette en tispe på for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...