Kristina Skrevet 11. Juni 2005 Rapporter Skrevet 11. Juni 2005 Alle er velkommen til hundetreff på flateby lørdag den 18 Juni. Oppmøte på shellstasjonen kl 12. NB. Det er hvert enkelt hundeeiers ansvar det som skjer på hundetreffene; Vennligst ikke ta med tisper med løpetid eller hunder som lett utagerer mot andre hunder på hundetreff. Er det noe du lurer på send en mail til [email protected] eller ring Silje: 97195010 Velkommen!
MarieR Skrevet 12. Juni 2005 Rapporter Skrevet 12. Juni 2005 bra tiltak!! håper du ikke får like mye startvansker som oss da.. lite oppmøte altså. LYKKE TIL!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar