Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder av dine dyr=)


tigergutt

Recommended Posts

Jeg har jo presentert kattene mine et annet sted for en stund siden, men her kommer litt igjen.

Bamse:

Blåmasket Hellig Birma. Han er en kastrert hannkatt på 6 år. Vi har stilt han litt, og han er utrolig flott i forhold til rasebeskrivelsen. Så langt er han International Premier, og har to cert igjen til Grand International Premier. :P Kjempe snill katt!

IMG_0847.jpg

IMG_0841.jpg

IMG_0855.jpg

IMG_0921.jpg

Dennis:

Brunmasket Hellig Birma. Han er kastrert hannkatt på 4 år. Vi har stilt han litt, men han er ikke spesielt rasetypisk, og har bare oppnådd to cert, ingen titler. Han er en liten koseklump, og en skikkelig sovekatt :P

IMG_0912.jpg

IMG_0944.jpg

IMG_0936.jpg

IMG_0886.jpg

Uff, ble litt mange bilder det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er sjefen i huset, Soniq! Han har en personlighet som er helt utrolig. :P

IM000852.jpg

IM000863.jpg

Her er Gosh Amei! Go jenta til mor, et behagelig vesen, mild, snill og grei. :P

IM000255.jpg

GoshAmei4.jpg

Så kommer "turbo Laila" Chanita Chanel! Aktiv, men god som gull og bare elsker alle som gidder å koooose!

5.jpg

1tur06032.jpg

Og så minstemann, Vigo! Er ikke mer enn 3 mnd, men så lang så er han kosen, livlig, og sånn passe full av bøll! ;) Og så er han trygg og uredd.

IM000024.jpg

DSC00026.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden Tiko (snart 11 måneder):

tiko1509gk.jpg

Marsvinet Tina (3 år):

tina79mo.jpg

Kaninen Sima (8 måneder):

simba69je.jpg

Dyr jeg har hatt

Marsvinet Flekken (døde 24. juni 2005, 2 år gammel):

flekken27gf.jpg

Chinchillaen Teddy (døde 7. februar 2005, nesten 5 år gammel):

teddy89nu.jpg

Hamsteren Nussi (døde 1 år gammel):

nussi23tl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlige dyr dere har! kjempeflotte! :D

Bortsett fra Hera, har jeg katten min Shateran. Han er en 13 år gammel skogskatt. Han bor hjemme hos foreldrene mine i skogen og trives godt der. Savner han masse, mne koser ekstra med han når jeg er hjemme (og ikke har Hera med) Fikk Shateran da jeg var 10 år gammel, så han har vært en del av familien i lang tid.

05bildetshatte.jpg

shateran1.jpg

Kan se fler bilder av han her: Shateran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyr jeg har:

Katten min Floppy. 14 mnd gammel kastrert hannkatt. Han er en merkelig skrue som har litt mer pels enn er godt for han. Han er også skipskatt så han har 24 tær. Slitsomt å klippe klør ja.. :rolleyes:

floppy2.jpg

*masse pels*

floppy3.jpg

I tilegg har jeg 6 akvarier.

Dyr jeg har hatt:

Scsi. Søt hunnkatt jeg hadde i to uker. Avlivet 13 uker gammel. :D

scsi2.jpg

Degusene Itchy og Rosa. Itchy døde tre uker etter han ble blind (se hvite øyne), og rosa ble gitt bort til en i oslo. Hadde de i litt over ett år.

begge2.jpg

Har også hatt to chinchilla ved navn mushimushi og pikachu. Hadde de i 2 år tror jeg. Gav de bort da jeg skulle flytte, siden leiligheten var liten og nesten uten dagslys. De bor på sørlandet. Pikachu døde etter å ha spist mye lednings-isolering og mushimushi har fått en ny venn :(

Pikachu

DSC00647.jpg

Mushimushi

DSC00661.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiara. Vår søte blandingsvalp(shæfer/flatcoated retriver) på litt over 4 mnd. Elsker vann, mat og tygging på pus, noe pus ikke liker noe særlig.. Mammas lille vimsete gojente... :(

Pusen vår PP, står for Per Pusling. Han er 2,5 år, kastrert. Ekte skogkantmix av rase. Mor er korthåret huskatt, far er muligens skogkatt, naboen til mammapusen.

Har også 2 akvarier, ene med 2 arter Malawi-ciclider og 2 Plecoer. I det andre er det Guppy, Kardinaltetra og en Pleco.

PS: Hvis noen vil bytte fisk så bare gi beskjed!! Begynner å bli litt lei Malawiene. Eter som hester jo! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hesten min Archi :huh: en 8år gammel Dansk Varmblods, hentet ham hjem fra Danmark April05 :P

1302c.jpg

miaogarchi3.jpg

archi.jpg

Beste vovven Salsa:D i skrivende stund 4mnd og 1uke gammel. Morsom liten krabat <3

P7200009.jpg

salsa16.jpg

Kjære pusen min Nusse <3 Har hatt henne helst siden hun ble født for 6år siden :P Lille feite pusen! Kan ikke gi henne slankefôr for da får hun urinveisstein igjen :/ menmen..er like glad i henne forde :P

nusse5.jpg

nusse3.jpg

Kanina Lotus :P 2år gammel dverghermelin som elsker møblene til mamma <3

lotus8.jpg

lotus7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huskatt gutten Baghera, 7 år og kastrert.

Han er snill som dagen er lang. Er aldri bråk med ham! han er helt svart! Han er en god puz!

i86417664_65005_5.jpg

Den vinterhvite dvergahamsteren Thommy Valentino. "mammas lille baby".

Thommy er en tøffing, han elsker kos og er veldig tam!

i82402298_76963_5.jpg

Geisha, ja, alle her kjenner til henne! Min bestevenn!

i82098887_76354_5.jpg

Misty, min lille øyensten!

Alle her vet vel det meste om henne..

i97180970_27055_5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får slenge inn noen bilder av den nye katten min Blanko. Scsi ble ddessverre syk og avlivet, så jeg har fått meg en kattunge til :icon_redface:

6 uker gammel

06.jpg

Hu-katten til kompisen min. Er kull-søstra som også bor her hos oss i noen uker til :P

0_-895425710.jpg

Første møte med Floppy. Hehe de er ikke så veldig glade. De har heldigvis blitt litt mer venner nå. Floppy biter dem i nakken og magen heletiden, men han freser i værtfall ikke lengre :P

http://i16.photobucket.com/albums/b14/none...ta/DSC00027.jpg

De sover litt

http://i16.photobucket.com/albums/b14/none...nd/P1010016.jpg

De er vel 13 uker nå. Litt slit og mas med to kattunger, men også fint at de kan underholde segselv så jeg får

pause innimellom.

Endret pga store bilder av mod Vala

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...