Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva gjør dere i dag?


Mirai

Recommended Posts

Når du skrev dette innlegget så var jeg på jobb. Har vært på min første jobb dag i dag. Var veldig koselige kollegaer og følte meg veldig velkommen :P

Men herreguuud så varmt det var! Vi har ikke air condition så vi hadde alt som het dører og vinduer oppe på kontoret og lageret, pluss at vi hadde en vifte på. Alle holdt på å dø av varme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu ble det kvelden..

Har netopp tørket dyvåt hund etter tur i sommerregnet. heller regn enn tropevarme, ask er helt enig. Ellers har vi vært på dagstur til sverige i dag. Tur til dyreparken, og litt shopping. :P Mye bilsitting på Ask, men det gikk strålende, hadde mye skygge, og mye vann. Nå skal jeg gå å se film tenkte jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se masse bilder :P

Nå har det lada! Skjønner bare ikke hvordan jeg skal legge inn dato og klokkeslett og lagre det og :P . Jeg er virkelig en teknisk idiot! Jeg vil ut og ta bilder nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det lada! Skjønner bare ikke hvordan jeg skal legge inn dato og klokkeslett og lagre det og :P . Jeg er virkelig en teknisk idiot! Jeg vil ut og ta bilder nå!

Men du kan da ta bilder til tross for at du ikke får lagret dato og klokkeslett? Det kan da ikke være sååååå vanskelig Ida :P

Ut å ta bilder, vi vil seeeee!

Og til Julie, kom deg hjem fra jobb fort! Vi vil se bilder av håret!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært i byen og kjøpt digetalkamera! Endelig. :P

:P

Idag skal jeg først nå (når jeg bare får dratt meg vekk fra Sonen) skal jeg ha en skikkelig opprenskning i Akvariumet mitt også skal jeg pakke for å dra på hytta til Margrete! ;) *Hoppetisprett* :imrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja altså. Takk for all støtte ved kjøp av nytt kamera :P . Vi begynner å bli bedre venner nå og dato og klokkeslett er på plass. (Det hjelper utrolig å lese bruksanvisning :blush: ). I dag skal vi altså ut og ta en haug med tullebilder og fine bilder (håper jeg). Neste utfordring blir å få dem over hit og i rett format og slik.

Tror forresten han fyren i butikken syns jeg var litt sprø da jeg bare snakket om bikkja mi, da jeg skulle bestemme meg for kamera. "Jo, altså, jeg må kunne knipse hopp i spranget, og filme snutter slik at jeg kan evaluere treningsøkter, vet du." (Takk for tipset Marianne). He he. Han sa "ååå ja", men så ut som han tenkte "nutcase". :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja altså. Takk for all støtte ved kjøp av nytt kamera :P . Vi begynner å bli bedre venner nå og dato og klokkeslett er på plass. (Det hjelper utrolig å lese bruksanvisning :blush: ). I dag skal vi altså ut og ta en haug med tullebilder og fine bilder (håper jeg). Neste utfordring blir å få dem over hit og i rett format og slik.

Tror forresten han fyren i butikken syns jeg var litt sprø da jeg bare snakket om bikkja mi, da jeg skulle bestemme meg for kamera. "Jo, altså, jeg må kunne knipse hopp i spranget, og filme snutter slik at jeg kan evaluere treningsøkter, vet du." (Takk for tipset Marianne). He he. Han sa "ååå ja", men så ut som han tenkte "nutcase". :P

Hvordan kamera har du kjøpt? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det 27 grader i Bergen ( akkurat nå ihvertfall :P )Så vi skal snart på badetur. Som sagt, så passer vi min mors boxer også, og nå ligger de som noen slakt på terrassen. Merkelig at de orker å ligge midt i sola, jeg greier jo ikke engang å sitte der ute uten at svetten umiddelbart begynner å renne :P Men badeturer er digg, og kjempegod trening for hundene ;) Vi har vært så heldig å finne en bortgjemt strand midt inne i skogen like bortenfor oss der ingen andre går, så vi slipper å tenke på båndtvang og hysteriske folk :P Så der pleier vi å sitte noen timer og sole oss, mens hundene bader og leker sammen i gresset. God sommer, alle sammen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå sitter jeg inne, mens sola steiker ute. 25 grader i skyggen her... Jeg klarer ikke være ute i varmen for da hovner jeg sånn opp... Jeg sitter og ser på at magen hopper opp og ned! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kamera har du kjøpt? :P

Canon IXUS 60. Har vært tre timer i skogen i dag og knipset masse badebilder og fjollebilder og varme bilder, men finner ikke noe høl bakpå maskinen som passer til kabelen. Finner ikke noe høl på kamera, heller. Bruksanvisningen er på hundremillioner sider! Jeg vil at noen skal komme og ordne for meg! Sutre!

Fant ikke ut hvordan jeg skulle zoome, heller. :wallbash:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min dag idag gikk sånn:

Jeg sto vel opp rundt kl 10, så fôrte jeg Theo, før jeg satte meg på pc'n til kl var litt over 12. Så gikk vi (hundene og to venniner) ned til stranda vår å badet,slikket sol og storkoste oss! :P Theo svømte idag ôg.

Jeg torde ikke å ta kameraet med meg så langt ut, men jeg har knipset litt :P

3Juli036570x380.jpg

3Juli055380x570.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt å jobbe masse i hagen i dag, alt vokser så fort nå at vi blir snart innestengt av ugress! Men så kommer jeg liksom aldri igang, på en måte. Finner på tusen små ting for å utsette... Vi får visst ta det i morgen. Pippin ligger på verandagulvet i fem minutter, så legger han seg på stua i fem minutter, og så ut igjen.

Så nydelig det nederste bildet av Theo var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...