Gå til innhold
Hundesonen.no

Din hunderase

Guest Vicky

Recommended Posts

Forrige hund vi hadde var en blanding, men med mest engelsk setter i. Tror egentlig ikke det var noe lurt valg for førstegangseiere, som ikke skulle bruke den til jakt heller. Han hadde altfor mye jaktintinkt, men det var det eneste. Ellers var han kjempefin, kunne kanskje vært litt mer lærevillig, men når han hadde lært en ting, så satt den.

Jeg, eller familien min valgte flat fordi jeg hele tiden har hatt lyst på en retriever. Men for oss virket golden og labrador litt late(er det sikkert ikke!), men vi ville ha en hund med litt mer futt i :D Derfor var flat perfekt! Jeg ville ha retriever fordi det virket som om det var en veldig lærevillig hund, som var snill og sosial, og ikke ofte aggressiv+ perfekt størrelse. Jeg angrer ikke et sekund på valget, dette er den perfekte rasen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

hei! jeg har en bullmastiff og en staffe, men får snart en ny staffevalp snart fra sverige. Derfor jeg valgte

bullmastiff: har hatt bullmastiff siden jeg var liten, liker store hunder som tåler å bli tatt i, syntes de er veldig elegante, KJEMPE fin familie hund (finnes vel ikke bedre) og går overens med de alle.

Staffordshirebull: går agility så trengte en med fart, liker robuste hunder, kjempe fin familie hund, går overens med alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...