Gå til innhold
Hundesonen.no

Verdens beste bursdagspresang!

Jeampi

Recommended Posts

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

SÅÅÅ fantastisk!!

FOR en flott bursdagsgave! Snille menneskene!

Nei, nå MÅ jeg ta meg en tur til Bergen i høst ;)

Skrevet

Gratulere så mye din heldigris.

Det var no rette oppdretteren da, de har jo utrolig flotte hunder

Skrevet

Ja liker oppdretterne kjempegodt!

Hun har stillt opp for meg helt siden jeg fikk Pito. Invitert meg opp til seg og jeg var der oppe i mange timer og ble lært hvordan jeg skulle klippe pom osv. Knall koselige!

Ja det er tispe jeg skal ha :P

Skrevet

Jeg er ett skrekklig sippetroll, så jeg sitter her å griner jeg. Gåsehud over hele meg og jeg måtte lese det hele for mannen min som himlet med øynene og langet over kleenex. Eier ingen følelser den mannen :P

Gratulerer med dagen og den lille valpen din :P

Skrevet

Jeg er ett skrekklig sippetroll, så jeg sitter her å griner jeg. Gåsehud over hele meg og jeg måtte lese det hele for mannen min som himlet med øynene og langet over kleenex. Eier ingen følelser den mannen :P

Gratulerer med dagen og den lille valpen din :P

nei gud så koselig! må neste sippe over at du sipper! ;)

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen som var og med en flott fødselsdagsgave :P Skjønner godt at du vil ha en til for det er umulig og bare ha en. Du får komme å gi oss litt konkurranse på østlandet til neste år da :P

Skrevet

Gratulerer så mye Jeanette både med vel overstått 18 års dag og verdens beste bursdagspresang ;):P Tenker tiden går fryktelig sent inntil du har valpen hjemme hos deg :P Utrolig heldige deg, som har en slik fantastisk familie rundt deg :P

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen som var og med en flott fødselsdagsgave :P Skjønner godt at du vil ha en til for det er umulig og bare ha en. Du får komme å gi oss litt konkurranse på østlandet til neste år da :P

takk skal du ha ;) Ja de er som smash: man kan ikke nøyes med én :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...