Gå til innhold
Hundesonen.no

Bade-turer!


ingalinn2

Recommended Posts

I dag var jeg og Nessie på en bade-tur i fjæra, og det var kjempe koselig.

Vi hadde heldigvis værgudene med oss så det ble litt bading :o

Nessie synes å bade er mega gøy, så det ble litt svømming på henne ;)

Jeg kastet litt pinner til henne, da svømte hun etter den så raskt som mulig :o

Vi STORKOSTE oss i allefall! ;)

Er det flere en meg og Nessie som har vært på bade-turer eller bare strand tur i det siste? ;)

Fortell og få gjerne se bilder! :P

Her er noen bilder fra turen vår :

:P

nessie17cz.th.jpg

Hent pinnen! :P

nessie20qp.th.jpg

Der fant jeg pinnen! :P

nessie35tv.th.jpg

Fine hunden :P

nessie49dv.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Vi har vært på bade tur :o

Simba eeeelsker å bade..

Men nana vil helst bare vasse og ikke svømme..

Vi var på stranda på fredag og lørdag..

http://i79.photobucket.com/albums/j158/sim...na/simbamin.jpg

http://i79.photobucket.com/albums/j158/sim...na/100_5319.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kom nettopp inn ;) Så nå har Mona svømt for andre gang, juhu! Er bare litt vanskelig å overholde båndtvangen OG ta bilder :P Tar ikke sjansen på å gå ut i vannet med kameraet i den ene armen og hunden i den andre, hehe.. Var så mange båter litt ut i vannet, så jeg kunne ikke ha henne løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgen har det vært såå fint vær, så vi fikk til og med besøkt litt av de vakre omgivelsene her i vakre nordland! :P var på besøk hjemme hos foreldrene mine, og Hera fikk bade litt. Jeg trodde det var meldt regn og kaldt så jeg tok ikke med meg noen sommerklær <_< Uff det var varmt. men gjett om vi koste oss fordet! Sjekk det krystallklare vannet!

turtsteigen3.jpg

Og så var vi heeelt alene. Ingen andre i mils omkrets! Herlig! (men sau, derfor langtauet, og mamma står i bakgrunnen)

turtsteigen2.jpg

Herlig å svømme i det flotte vannet!

turtsteigen.jpg

En av de 5 strendene vi var innom på turen. (og alle ligger tett i tett)

turtsteigen4.jpg

Sukk, når det er slikt, er det bra herlig å være nordlenning i nordland! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Norland er så utrolig vakkert! :P Både min mor og far kommer derifra, og selv om jeg er født og oppvokst i Bærum, føler jeg meg nesten mer hjemme i den naturen enn her hjemme. Har vel noe med at vi også er der vært år om sommeren. Jeg er så lite "bymenneske" som bare det, og skulle gjerne flytta ut i intet oppe i nord på en gård der mine foreldre kommer fra. :P

Ellers for å gå litt mer tilbake til Topic er badene hunder så utrolig nydelig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært nede ved elver og vann i det siste ja,men lillegutt bader ikke han.enkelt og greit.ikke en and 3meter fra land fikk lokket han uti engang.Men når jeg tenker meg om,så kom han faktisk etter meg uti vannet ifjor da.Vi får prøve på det igjen engang.mor er ingen utpreget badenymfe hun heller nemlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Box får bade hver dag, ihvertfall nå i denne varmen ;) Han får bade og leke med pinner i 1,5 timer tidlig på dagen, også går vi seint om kvelden like lenge. Han er helt vill, og elsker å svømme. Av og til nekter han å komme i land, og bare svømmer rundt :P Vi kom nettopp inn døren etter en god badetur, så nå ligger han som et slakt her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi var i går. sean som enda ikke er helt frisk satt bare på stranda å så på. birk som ikke hærer vann. gikk så langt ut at bare hode var over vann. mens venninen min sin bc valp på 4 månder, fikk sin første svømme tur. hun svømmte som bare det ;) det var gøy. så var det grill mat etter på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen fine bilder Elisa ;) Og dere andre og selvfølgelig :P

Vi har vært å bada på lørdag, søndag og i dag. Lucas har i vertfall bada. Først så turte han ikke å gå uti lengre enn til magen, så han sto å så på søsteren sin som bada og sutra litt :P Men etterhvert så turte han mer og mer, og nå er det umulig å få han på land igjen nesten. Han blir uti vannet og svømmer og fanger bobler som han finner :P

Noen bilder jeg tok på lørdag:

Bilde046.jpg

Bilde048.jpg

Bilde073.jpg

Bilde052.jpg

Bilde070.jpg

For en stil. hehe.

Bilde100.jpg

Bilde061.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har Loke vært hos oss så her er en liten video fra turen i Mærradalen! :P

Hehe, den hvite raketten din så ut til å kose seg big time! Er Loke litt små forelska eller prøver han å passe på henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
    • Han får typisk siste måltid i 20-tiden, og da er det oppbløtet, så han får i seg mye væske da. Har tenkt at dette kanskje er litt for seint og at han da får full blære en gang midt på natten. Vi legger oss ca. 22:30 og står opp klokken 07, så det er jo over 8 timer. Men som sagt har han jo klart dette fra han var 2 måneder gammel, så jeg syns det er rart at nå som han er større, så skal han plutselig ikke klare å holde seg lenger. Ja, jeg er streng på at det er kun ut for å tisse og bæsje. Han får ikke begynne å leke med pinner osv. Han sovner fort igjen etter å ha vært på do, så det er bra! 
    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...