Gå til innhold
Hundesonen.no

Leo er ikke bra..


Recommended Posts

leo her er ikke helt i form tror jeg..

Idag tidlig da jeg fora dem, så nekta leo å spise, å for å vise dette velta han hele matskåla så foret bare rant utover.

så reiste jeg på jobb.. borte ca 5 timer, hundene under oppsyn.

kommer hjem slipper de løs, leo "stakk" av(han har ikke lov å vere løs men klarte å stikke). så jeg setter meg ned på låve bruen med donny mens valpene er rampete:p

så sender jeg donny for å hente de, doffen kommer men ikke Leo. prøvr en gang til å da kommer han, setter seg vedsida av meg, og spyr. jeg tenker jaja, drukke masse vann da.

så går vi inn, der jogger leo over golve å spyr mens han jogger, så tørker jeg opp det, setter meg med pcn, sitter her i 10 min så spyr han igjen... men nå har han ikke spydd på ca 3 kvarter da... skal jeg ta en "vanli", uten for, kun ris og fiskeboller?

Oppkastet var nesteh helt blankt ov veeeeeldi slimete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Har ikke fått med meg at du har fått enda en hund, jeg :D . Er han bare en liten valp, ville jeg være forsiktig med å faste ham. Han kan jo ha drukket altfor fort, eller noe annet bagatellmessig! Er han i fin form og ikke kaster opp i morgen, ville jeg ikke bry meg så mye om det! Du kan jo prøve med litt fiskeboller med litt biola eller kefir over neste måltid, hvis du er bekymret. Det er nok ikke noe alvorlig, skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er sambo sin hund... hehe... men nå er jo alle hundene 2våres":D utenom når noen av de gjør noe gae:P da er det din hund:P hehehe

Men han er ca 7 mndr, virker ellers i bra form, leken og sær som vanli:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...