Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva slags musikksmak har du?


Minadachs

Recommended Posts

Coldplay is the band! :D

Keane er også kjempebra, og Santana digger jeg. Liker også gamle band som Queen og Beatles.

Film musikk er også bra, som fra Jesus Christ Superstar og Moulin Rouge.

Katie Melua er og bra og avslappende musikk. Bob Marley er bra og Dire Straits har noen enormt bra gitarsoloer.

Musikksmaken min er altså ganske variert. :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Gi meg rock :wacko: og gjerne litt hardere også!

Red Hot Chili Peppers. Disturbed. SOAD. Linkin Park. Mudwayne. Korn. Tar gjerne Guns, Metallica, Faith No More og Alice In Chains også :D

Pop er okei det også innimellom, som pausemusikk liksom. Bakgrunnslyder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tittelen sier, hva er din musikksmak?

Jeg personlig elsker rock<3 Og klarer meg ikke uten HIM<3 Sånn techno og trance musikk er utrolig fæl musikk. Men sånn som hips dont lie, er helt forferdelig..

Så ja, hva er deres =D

Metal, blues og country :o Jeg er snodig, jeg vet ;)

Techno og trance tåler jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører hovesaklig på hiphop/rap. Hører litt på r&b, trance, red hot chilli pepper type rock, rolig musikk som jazz eller andre romantiske rolige sanger.

Hører dog ikke på noe 50cent crap eller dårlig hiphop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe alternativ rock, og mye metall, men lite av den tyngste sorten. Og så er jeg sonata arctica fan deluxe :D . Metall er favorittsjangeren, men liker mye annet som ligger langt fra den sjangeren, som f.eks Hans Rotmo :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Kom litt sent dette men :P

Tysk rap! Ja, jeg veit mange syns det er ille :devilbanana:

Fks. Sido, G-Hot, Samy Deluxe, FLER og ikke minst DJ Tomekk :P

Av de ikke_tyske_rapperne blir det vel Eminem, 50 Cent, Snoop Dogg og The Game!

Rap er bare best :P:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God gammal rock er det beste! :devilbanana: De gode gamle gitarista er jo sinnsyke! :P Jimi Hendrix, Jimmy Page, Angus Young, han gitaristen i Black Sabbath jeg aldri husker navnet på( :P). Det finnes jo fortsatt gode gitarister, men de de fleste er døde. Den aller største levnde gitaristen mener jeg er Santana, og musikken hans finner jeg genial! Ellers har vi gitarister som Joe Satriani(han bruker jo tilogmed Ibanez! :P) og søskenbarnet mitt er ikke helt borte han heller :(

Ellers hører jeg på det meste med rytme i, men kan spare med for musikk med dunk dunk og fake sang stemme.

Mine krav for god musikk er: Gode trommerytmer, gode gitarriff, ellers god musikk og en vokalist som KAN synge. En gitarsolo er heller ikke så dumt.

Mine all-time favoritt band/artister er: Muse, Santana, Silverchair, Vazelina Bilopphøggers (med Viggo, ikke han derre nye..), Def Leppard, Led Zeppelin og flere sånne gode gamle rockeband(bare ikke The who.. Klarer ikke den musikken :P).

Shakira, Britney og resten av de der damene prøver jeg å unngå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører egentlig på nesten alt mulig.. Men for tiden går det mest i rock faktisk. Kan like sanger av alle band. Alt i fra Rancid til Red H. Cp til Mary J. Blidge eller Nirvana..

Konklusjonen er da at: Jeg liker ingen spesiell sjanger eller et bestemt band, men faller for enkeltsanger, og liker mye forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor fan av P!nk!

Ellers nyter alt fra KISS, Guns & roses, faih no more, Van Halen, Creed og Tower of power,

Andre artister som virkelig kan synge live har jeg heller ikke noe imot å høre på hvis jeg skulle komme over noe slikt..

Men kan de ikke det så ofrer jeg ikke noe mer enn ett øre (både som peng og lytteredskap) på dem...

Jeg kjøper konsekvent kun P!nks musikk.

De andre har jeg nok funnet i gubbens samling og på radio. :(

Kjekt med en "gammel" trommis-gubbe. De pleier å ha ganske god musikksmak har jeg inntrykk av.. :devilbanana:

Holder meg uansett unna Rap, Hip Hop, Disco, Trance, Danseband, Country, og Opera...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æhhhh.. gi meg en god gammel Frank Sinatra så er jeg fornøyd :devilbanana:.

Ellers finner man vel både Savage Rose, Jethro Tull, Santana, Clapton, Dire Straits, Bjørn Eidsvåg, A-ha, REM og litt forskjellig i hylla mi... Motorpsycho hører forresten med når man vasker huset (hører liksom med siden halvparten av bandet er broren til min bestekamerat fra gymnastiden) :(.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører på death, modern, power, love, heavy, industrial, goth, alternative, - Metal :devilbanana:

For å nevne noen: In Flames, Dark Tranquillity, Charon, Farmer Boys, Ensiferum, Disturbed, Soilwork, Exilia, Kamelot, Mnemic..

+ noe rock

trance/techno/dance/pop/dansband er HUFF :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeezez! Er det virkelig ingen som hører på KENT? :(

Jeg hører masse på KENT, og selvfølgelig mew, så det var ei lykkelig jente som dro på Norwegian Wood i sommer. :P

Eller hører jeg på det meste fra Rammstein til Kelis og til og med Shakira, og jeg kommer ikke utenom Tori Amos. Jeg hører også på N.E.R.D (Pharrell.. :devilbanana: ), Beck, Phoenix, múm, Melody Club, Daft Punk, Håkan Hellström, Tchaikovsky (spesielt nøtteknekkeren), og litt Bollywood musikk (soundtracket til Devdas).

Av norske musikere foretrekker jeg Kaizers, Thomas Dybedahl og Kings of Convenience.

Den lekre orange cd'n fra Canis med fyrverkeri, åska och skott ruller og går i cd spilleren fra tid til annen, men det er mest for bikkjas skyld.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører på det meste- men ikke opera, jazz og blues, og ikke vikingarna ( det går i en kategori for seg selv) :(

Rock, noe heavy metall, Rnb, ikke sånn veldig mye hip hop... Techno, trance... Hører på alt- men det avhenger av humøret jeg er i... Elsker også disney sine sanger! :P

Har jeg ikke hørt på musikk i en eller annen form en dag- blir jeg veldig forbanna, og kan klikke på fille ting! :devilbanana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører på alt jeg...

Liker sanger fra de fleste sjangere... og artister..

er jo noen jeg ikke liker... men holder meg ikke spess innen for en sjanger.

Kommer helt ann på hva jeg gjør å da..

skal jeg ut på byen liker jeg jo musikk som man kan danse til sant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R&B, Hip hip, Rock og sånt hører jeg mest på.. =)

Hører innimellom på litt pop eller en rolig sang..

Vis jeg skal nevne noen: CKY(KJEMPEBRA), Linkin Park, Hammerfall, Eminem, Green day, blink 182, Sum 41, Korn, HIM,..osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God gammal rock er det beste! :( De gode gamle gitarista er jo sinnsyke! :P Jimi Hendrix, Jimmy Page, Angus Young, han gitaristen i Black Sabbath jeg aldri husker navnet på( :P). Det finnes jo fortsatt gode gitarister, men de de fleste er døde. Den aller største levnde gitaristen mener jeg er Santana, og musikken hans finner jeg genial! Ellers har vi gitarister som Joe Satriani(han bruker jo tilogmed Ibanez! :P) og søskenbarnet mitt er ikke helt borte han heller :P

Clapton da, heh? :devilbanana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...