Gå til innhold
Hundesonen.no

Positiv og negativ forsterking


LiLi

Recommended Posts

Jeg må bare fortelle at positiv og negativ forsterking står forklart sånn som jeg mener det i 'Ikke skyt hunden' av Karen Pryor.

Der står det som jeg prøvde å forklare det, uten alt dette negativ straff og positiv straff-greiene.

Tror dere 'Klikkertrening for din hund'-folk bør lese 'Ikke skyt hunden' litt grundigere :) Da får dere forhåpentligvis med dere litt mer av den læringspsykologiske og teoretiske delen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med den nå, på engelsk da. mamma har hatt den i evigheter.. Og først nå når jeg leser den selv skjønner jeg hva hun drev med med den kyllingen (vi hadde kyllinger før, og mamma drev og trente den.. med positiv forsterkning :) ) Den er helt super (boka altså- kyllingen er nok dessverre spist opp), og har mange veldig gode råd.. anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med den nå, på engelsk da. mamma har hatt den i evigheter.. Og først nå når jeg leser den selv skjønner jeg hva hun drev med med den kyllingen (vi hadde kyllinger før, og mamma drev og trente den.. med positiv forsterkning :) ) Den er helt super (boka altså- kyllingen er nok dessverre spist opp), og har mange veldig gode råd.. anbefales!

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med den nå, på engelsk da. mamma har hatt den i evigheter.. Og først nå når jeg leser den selv skjønner jeg hva hun drev med med den kyllingen (vi hadde kyllinger før, og mamma drev og trente den.. med positiv forsterkning :) ) Den er helt super (boka altså- kyllingen er nok dessverre spist opp), og har mange veldig gode råd.. anbefales!

hehe :P

Har den på norsk jeg da, beste hundeboka ever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...