lille_christine Skrevet 27. Juni 2006 Rapporter Skrevet 27. Juni 2006 Jeg har vært inne på dafont.com og finner masse fine tekster! skjønner bare ikke hvordan jeg skal laste dem ned? Står download der, så trykker jeg der, men det som kommer er bare en test av teksten! Noen som kan hjelpe?
Tine Skrevet 27. Juni 2006 Rapporter Skrevet 27. Juni 2006 Du trykke download så så skal den komme i winzip slik at du får åpna den om du ikke har winzip så kan dette lastes ned på www.winzip.com da får du en 30 dagers versjon Når du har zippa dem så kommer de opp i winzippen så legger du dem i mappa som heter fonts på maskina di Om du ikke finner den så søker du på fonts.. Lykke til
lille_christine Skrevet 27. Juni 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juni 2006 Takk da har jeg gjort det og lagt skriften inn i Fonts-mappen! Men nå finner jeg den ikke når jeg skal ha inn tekst og velge teksttype? den står ikke der! hehe
Tine Skrevet 28. Juni 2006 Rapporter Skrevet 28. Juni 2006 Ja da velger du hva tekst type du vil ha osv...
lille_christine Skrevet 28. Juni 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Juni 2006 Ja da velger du hva tekst type du vil ha osv... Ja det skjønner jeg jo, men den teksten jeg har lastet ned står ikke der? Skjønner?
lille_christine Skrevet 29. Juni 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juni 2006 Noen som kan hjelpe meg her eller? Har lastet ned teksten. lagt den i fonts-mappen, men den kommer ikke frem sammen med de andre teksttypene? Noen som skjønner? Klør i fingrene etter å få laget en banner
Tine Skrevet 29. Juni 2006 Rapporter Skrevet 29. Juni 2006 Det er veldig merkelig for det skal gjøre det. Har du lagt de i rett mappe da? Har du lagt dem i samme mappe som de skrift typene som var der fra før?
lille_christine Skrevet 29. Juni 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juni 2006 Ja har lagt den nedlastede teksttypen i den mappen med alle teksttypene. Så skjønner ingenting nå Har du noe anelse?
Tine Skrevet 29. Juni 2006 Rapporter Skrevet 29. Juni 2006 Nei da vet jeg ikke alså Hmm merkelige greier da ...
lille_christine Skrevet 29. Juni 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juni 2006 Prøver å laste ned en annen type jeg så får jeg prøve på nytt
Tine Skrevet 29. Juni 2006 Rapporter Skrevet 29. Juni 2006 Når du laster de ned får du noe feil mld etter du har zippa dem?
lille_christine Skrevet 29. Juni 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juni 2006 Nå kom den første opp så jeg fikk brukt den. Gjorde ingenting? Lasta ned to nye men de kommer ikke opp. startet maskina på nytt, trodde det hjalp men det gjorde det ikke. Så de kommer nok bare når de vil eller noe? Nei får ikke noe feilmelding
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar