Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstillings kofforter


Recommended Posts

Ja, det finnes faktisk veldig mye andre "vesker" som er minst like praktiske. Verktøykasser er ofte i plast, og derved veldig lette. Det er faktisk ganske lurt å tenke på da utstyret man har med seg blir fort tungt.

Den Zoosupply har som også kan brukes som krakk (til 250,-) er heller ikke så dum - men kanskje litt kjeitete å bære med seg...

Skulderstropp/rem anbefales - selv om man kanskje oftest "triller" tingene inn på utstillingen. Det er forbausende hvor ofte man bare tar med kofferten og går inn også (og det merker man når den veier 5-6 kilo og IKKE har skulderstropp).

Hvis man er avhengig av en skikkelig STOR utstyrsbag - så finnes det en som ser ut som en weekendkoffert, med hjul, håndtak og alt. Den kostet ikke mange kronene (3-400) og jeg har sett den på både Maxbo og Eurospar (for lenge siden).

Men hvis du absolutt vil ha akkurat en slik - så anbefaler jeg deg på det sterkeste å prøve å finne den i en utenlandsk nettbutikk. Hundeutstyr her i Norge er DYRT. Men husk at du får 25% moms på varer fra utlandet (hvis de koster over 200,-), men selv inkl. dette er det ofte penger å spare på å søke litt rund på nettet.

Lykke til i din søken!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://striolin.com/catalog/product_info.p...a17858ac1c515ec

Men det er den samme som de selger på zoosuply (bare at den er 300kr dyrere der). Vurderer rett og slett bare å kjøpe en billig verktøykasse fra clas ohlson eller noe, for det er jo så dyrt!

Den har jeg, men jeg betalte bare 500,- for den.

men nå har ikke dyrebutikken jeg kjøpte den i flere igjen(de hadde bare to).. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...