Gå til innhold
Hundesonen.no

oppdateringsliste, hvor viktig? Noen spm.


MarieR

Recommended Posts

Har oppdateringsliste på siden til Ask. Finner den egentlig litt unødvendig, da vi ikke akkurat har flere besøkende vær dag. Har derimot noen "faste" besøkende.

- Hvor viktig synes du oppdateringslisten er? Sjekker du den på sider du er innom?

- Bør jeg kun skrive opp kun den siste oppdateringen, eller la hele lista ligge, med alle oppdateringene?

- Om en side du besøker har en nyhetsliste, med nyheter om hunden osv, sjekker du den? Evt om både oppdateringer og nyheter om hunden står på denne siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er viktig me en sånn liste for er det en side man er ofte innpå, vil man jo ikke måtte lese elelr se igjnnom ALT om igjen, og bare se på det nye...

Trenge jo ikke ha hele "oppdatert" lista oppe om man ikke ønsker det, men kanskje to uker tilbake eller noe hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sider jeg er ofte innom er det greit med oppdateringslister, men på diverse sider jeg bare er innom en gang i blant så gjør det ikke så mye at det ikke er oppdateringsliste for de ser jeg ikke på uansett.

Gamle oppdateringer som er eldre enn ca 2 uker kan godt slettes.

Nyheter ser jeg bestandig innom når jeg er på sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener dere me nyhetside? Hva skal stå på den f.eks?

på min nyhetside vil det stå nhyheter osv. ;) Feks kommer jeg til å skrive slike ting som står under "viktig" på siden min nå, resultater, selv om det vil bli stående mange andre steder også, rett og slett når det har skjed noe jeg føler kan være greit/morro/intresant for besøkende å få med seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på min nyhetside vil det stå nhyheter osv. ;) Feks kommer jeg til å skrive slike ting som står under "viktig" på siden min nå, resultater, selv om det vil bli stående mange andre steder også, rett og slett når det har skjed noe jeg føler kan være greit/morro/intresant for besøkende å få med seg ;)

hm,oki... men bare står det en liste nedover på nyhetssiden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Nei, jeg leter aldri etter slike lister.

Er det en helt ny side jeg er innpå så ransaker jeg hele siden, og er det en side jeg er ofte innpå, så sjekker jeg alltid galleriet, bloggen osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekker alltid oppdateringslisten når jeg er inne på en side. Enklere enn å leite igjennom alt for å se hva som er nytt. Synes det er greit at det står på forsida på en eller annen måte. Enten lista, deler av lista eller bare dato for siste oppdatering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...