Gå til innhold
Hundesonen.no

Rapporter

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Vi har hatt noen tøffe døgn. Izuba ble bitt av hoggorm,og ble skikkelig dårlig. Ble innlagt med væske og medisiner- herregud så uheldig ho er.. Formen er bedre, men for en utrolig vanskelig og tøff opplevelse.. Har dere hatt hunder som er bitt??  Ho virker ok, og det ser ut som det går bra.  Men ho var husrein, det er ho ikke lenger... kan det være en sammenheng??
    • Ja ikke sant! Kjekt å ha greit med plass uten å måtte kjøre kassebil.  Jeg gjetter at en passe ny Caddy med 4x4 ligger på 0,6-0,7l på mila, blanda kjøring.  RAV4 kom vel som hybrid for en god del år siden, nå er de fleste plug-in, tror jeg, mulig jeg tar feil!  Gubben har en 21mod plug-in, meget god bil, men ikke av de billigste å kjøpe. 
    • Personlig mener jeg det generelt ikke er innafor å velge valp etter farge, men har man preferanser grunnet noe praktisk (alternativt helserelatert) så tenker jeg det er en bedre grunn enn bare en kosmetisk preferanse. Men ser du på foreldrene/linjene så er det kanskje begrenset hvilke farger som kan komme også. 
    • Jeg har SUV med fem seter. La ned baksetene og har stort bur bak forsetene (svært godt stroppet fast) med utgang på sidene. Liker god å ha bur der med tanke på luftsirkulasjon, i tillegg har jeg da hele bagasjerommet fritt til ting og tang 😊  Kommer til å kjøpe stor varebil når hund nr 2 og 3 kommer i hus om noen år, men elsker å kjøre robust bil med god komfort som i tillegg ikke tar all verdens med plass, og ved å legge ned setene fremfor å kjøpe en SUV med to seter ble valgmulighetene mye større.
    • Nå har jeg hatt min Caddy i noen uker og jeg kan absolutt si at den ikke sluker drivstoff. Har kjørt endel småturer og ett par lengre, virker veldig bra enn så lenge😊
×
×
  • Opprett ny...