Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Stavanger 9./10. September

Aya

Recommended Posts

Skrevet

Har noe spørsmål her.. For det første, kan Border Collie delta i valpeshow? Det blir jo da selvsagt uten gjeterprøve.. For det andre, noen som har planlagt langt frem i tid, og tenkt seg hit? Om noen østlendinger har lyst så kan det godt være jeg har husrom;)

Skrevet

Jeg skal og gleder meg allerede!! Tenk det er snart ett år siden jeg stod der å tittet på to norfolker i ringen og sa til far: Neste år går kanskje jeg inni ringen :)

Skrevet

Kommer nok jeg og, med Felix. Bare for å se på da, men allikevel

Skrevet

vi kommer sikkert vi også.. om vi har pels til da er en annen sak :)

Da er det jo godt at vi har mange hunder å velge mellom :wub:

Skrevet

Jeg skal, jeg skal :huh:

Reiser alltid på den vi da, men vet ikke hvilken hund jeg stiller da, det får vi heller se når det nærmer seg.

Skrevet

hmm... var inne på NKK sine side igår. Ingen som hvet hvilket dommere som skal ver der? Vist det ikke "publiseres" før i neste Hundesport...

Snakket med min bedre halvdel igår, og det ser ut som det blir Stavanger på oss! Blir gøyalt å stille på vår første NKK-utstilling! Så skal vi stille på Stord senere i år...

Skrevet

Næmmen! kommer du også Lill! artig, må jo nesten ta deg med på sight seeing da! ;) ;)

Skrevet

Næmmen! kommer du også Lill! artig, må jo nesten ta deg med på sight seeing da! ;) ;)

Jepp det må du ;) Serchaj skal få lov til å bli hjemme (Orker ikke engang tanken på togtur med han.. hihi) Så det blir jentetur på meg og Chanel ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...