Gå til innhold
Hundesonen.no

Å gå fra hunden om morgenen


Knøttene

Recommended Posts

Ja når jeg jobbet hadde jeg ofte dårlig samvittighet, men det er fordi jeg ikke vil ha hunden min alene så mange timer.

Nå som jeg har begynt på skole (deltid) blir det mye mer tid og hun er nesten ikke alene mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må fysisk vekke bikkja hver morgen. og slepe han ut. Dette er 5 bikkja som er B-hund... Og jeg er A-menneske.

Når jeg drar på jobb ligger han allerede og snorker i kurven igjen.

Begynner å lure på om det er noe rart med meg, eller er det flere som har erfaringer med slike B-hunder?

Har en A bikkje jeg, vekker meg klokka halv åtte hver dag <_<

Passer veldig bra, for jeg så B menneske som det går ann :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får liitt dårlig samvittighet, men det er nok fordi han er så kosete om morgenen. Han vet når jeg sånn ca våkner. Så hver gang jeg åpner øynene etter en natt's søvn står han foran senga og ser på meg. Når han ser jeg er våken hopper han opp i senga og koser det han klarer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må fysisk vekke bikkja hver morgen. og slepe han ut. Dette er 5 bikkja som er B-hund... Og jeg er A-menneske.

Når jeg drar på jobb ligger han allerede og snorker i kurven igjen.

Begynner å lure på om det er noe rart med meg, eller er det flere som har erfaringer med slike B-hunder?

Hehe...Gizmo liker å sove frem til 11.00. Han tar seg en liten tissetur rett utenfor ytterdøren i 7 tiden, men så går han rett inn å legger seg igjen. Nesten som han går i sovne.... :rolleyes: Han er altså en skikkelig B-hund, noe som passer meg utmerket :D

Syns det er trist å gå fra han om morgen selv om det bare er en til tre ganger i uken da jeg jobber skift. Han lider altså ingen nød, sover nok mesteparten av tiden han er alene. Så får han jo alltid noen godbiter og litt strupe eller noe annet godt som varer en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...